AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 Heisann! Jeg fant ikke noen post med dette temaet, så jeg tenkte å lage en ny! Jeg vet ikke om det er noen her som har noen erfaring med dette, men om det er det så vær så snill og hjelp meg. Jeg har hatt anoreksia i mange år og har derfor slitt med ekstremt dårlig selvbilde og alltid brydd meg veldig om hva folk syns om meg og at jeg må stille opp til kravene. Jeg ble også utsatt for overgerp når jeg var 15. Jeg har aldri klart å bruke tamponger eller fingre meg selv, fordi jeg rett og slett syns det er helt forferdelig. Jeg holder på og besvime og kaster nesten opp. Dette høres kansje sinnsykt ut, og det er ekstremt ubehagelig. Jeg har en kjæreste nå og jeg har veldig lyst til å ha sex (har prøvd å ha det flere ganger etter overgrepet, aldri med hell). Jeg blir ikke våt og jeg klarer rett og slett ikke å ha det, uansett hvor mye jeg har lyst. Det er fysisk umulig for meg, fordi skjeden min strammer seg sammen uten at jeg kan gjøre noe med det. Er det noen som har noen erfaring med dette eller vet hva jeg kan gjøre? Jeg har snakket med en person som har hatt vaginisme, hun fikk plassert en baby hos legen (vet ikke helt hva dette kalles) og kunne ha sex etter at hun hadde fødet. Men jeg er jo bare 17, og jeg har jo igrunn ikke lyst til å vente til jeg skal føde.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Du kan se i denne tråden, eventuelt spørre der i tillegg til her! Så er det større sjanse for å få svar. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=182817&st=0 Jeg kan ikke svare deg, men ønsker deg lykke til :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå