Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 Får besøk fra UK neste år, og vil be henne om å ta med en tablett jeg brukte mot migrene når jeg var der. Den var reseptfri, men jeg husker ikke hva den heter. Er det en liste et eller annet sted over reseptfrie migrenemedisiner i UK?
Gjest josef Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Hei! du spør om migrenemedisiner; hva tenker på du på da? du kan i utg. punktet få kjøpt mgrenemedisin i norge også, som er reptfritt. eks. acetylsalisylsyre, paracet etc ..dette er jo resptfritt.
Gjest Chevy Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 Er det denne? Jeg har kjøpt den i uk en gang:) http://www.google.no/search?hl=no&client=safari&gl=no&tbm=isch&sa=X&ei=8wvkTofLCdGQ4gT5p9WIBQ&ved=0CCwQvgUoAA&q=migrain+relief+medicin+uk&nfpr=1&biw=480&bih=269#i=0
Orchideae Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 eks. acetylsalisylsyre, paracet etc ..dette er jo resptfritt. Om man har migrene hjelper ikke paracet. Hilsen ei som har hatt migrene siden hu gikk i barnehagen..
Orchideae Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 eks. acetylsalisylsyre, paracet etc ..dette er jo resptfritt. Om man har migrene hjelper ikke paracet. Hilsen ei som har hatt migrene siden hu gikk i barnehagen..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå