AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #21 Skrevet 10. desember 2011 Jeg synes også synd på kjæresten til kollegaen min, men h*n elsker fremdeles kjæresten så jeg er jo sannsynligvis bare noe nytt og fristende i tillegg til at vi klaffer veldig sammen med interesser. H*n fortalte meg om følelsene, husker ikke helt hvordan vi kom inn på dette men av og til ligger det jo også litt i lufta.
2shy Skrevet 11. desember 2011 #23 Skrevet 11. desember 2011 Jeg synes også synd på kjæresten til kollegaen min, men h*n elsker fremdeles kjæresten så jeg er jo sannsynligvis bare noe nytt og fristende i tillegg til at vi klaffer veldig sammen med interesser. H*n fortalte meg om følelsene, husker ikke helt hvordan vi kom inn på dette men av og til ligger det jo også litt i lufta. Når han i tillegg poengterer at han elsker kjæresten sin, så er det et enda større tegn at du skal holde deg unna. Det at det ligger noe i lufta mellom dere to, trenger ikke bety noe annet enn at det er nytt og spennende, forbudt og alt det der. Let it be. 1
Steinar40 Skrevet 12. desember 2011 #24 Skrevet 12. desember 2011 Don't dip in company ink. Eller; don't shit where you eat.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #25 Skrevet 13. desember 2011 hvordan har du funnet ut at han er forelsket i deg? Sa han det rett ut? hvorfor ikke bare fortelle dette til kjæresten hans så får du han for deg selv, tviler på at hun vil ha en som er forelsket i en annen...
Likevekt Skrevet 13. desember 2011 #26 Skrevet 13. desember 2011 hvordan har du funnet ut at han er forelsket i deg? Sa han det rett ut? hvorfor ikke bare fortelle dette til kjæresten hans så får du han for deg selv, tviler på at hun vil ha en som er forelsket i en annen... Det der er direkte ondt. Vi kan ikke alltid kontrollere hva vi føler, men vi kan kontrollere hvordan vi handler. Det er synd hvis han føler noe for noen han ikke burde følt noe for, men hvis han gir klare beskjeder om at det fortsatt er kjæresten han vil satse på og handler deretter så står det respekt av det. Situasjoner som dette er ingen tjent med, men gjør man de riktige tingene selv om det er vanskelig kan man komme ut av det med både forsterket forhold og selvrespekt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå