Lutetium 71 Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 Av en eller annen grunn er facebook og yr.no heeelt på bærtur i firefox idag. Facebooken viser bare den blå linja helt øverst, yr.no ser ut som en gammeldags webside med hvit bakgrunn og blå/svart tekst. Det virker som alt aktivt innhold er rett og slett koblet ut? Prøvde å starte firefox i sikker modus, men det var samme ulla. Skal prøve å reinstallere FF, se om det hjelper. IE er helt ok, så det ser ut til å være ett FF problem.
Lutetium 71 Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #2 Skrevet 10. desember 2011 Oppgradert fra 8.0 til 8.01, samme jævla problem! Akkurat like ille i safemode, som vanlig mode. Jeg må si jeg angrer litt på at jeg oppgraderte til 8.0 en gang her tidligere. Har vært småtull hele tiden, treghet, minnesluk, osv, og nå er den helt på tur! Har aldri hatt så mye plunder med de tidligere versjonene av FF. Begynner å gå lei!
AloeVera Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 Jeg har akkurat det samme problemet! Måtte gå over til safari, noe jeg synes suger.. Håper noen kommer med en løsning
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #4 Skrevet 10. desember 2011 Prøvd å slette Hurtiglager for nettsider og ev. Nettstedsinnstillinger under Verktøy -> Slett nylig historikk? Ingen problemer med Firefox 8 her.
AloeVera Skrevet 10. desember 2011 #5 Skrevet 10. desember 2011 Prøvd å slette Hurtiglager for nettsider og ev. Nettstedsinnstillinger under Verktøy -> Slett nylig historikk? Ingen problemer med Firefox 8 her. Slette hurtiglager for nettsider?
Gjest MorAase Skrevet 10. desember 2011 #7 Skrevet 10. desember 2011 Jeg har akkurat det samme problemet! Måtte gå over til safari, noe jeg synes suger.. Håper noen kommer med en løsning Google Chrome...
Lutetium 71 Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #8 Skrevet 10. desember 2011 Prøvd å slette Hurtiglager for nettsider og ev. Nettstedsinnstillinger under Verktøy -> Slett nylig historikk? Ingen problemer med Firefox 8 her. Halleluja!!! Yess! Det funket!! Akkurat hvorfor de innstillingene var føkka, vil man vel aldri få vite, men det er ikke så nøe. Tusen takk, AB!
Gjest Cecilia L Skrevet 10. desember 2011 #9 Skrevet 10. desember 2011 google chrome! Google Chrome... 1
Lutetium 71 Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #10 Skrevet 10. desember 2011 Slette hurtiglager for nettsider? Ctrl+Shift+Delete, velg "alt" oppi toppen der, kryss av for "Hurtiglager for nettsider" og "Nettstedsinnstillinger". Det funket ihvertfall fjell her.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #11 Skrevet 10. desember 2011 Slette hurtiglager for nettsider? Hurtiglageret (engelsk: cache) lagrer bilder og kode for at sider du besøker på nytt skal lastes raskere. Kan være greit å tømme av og til.
Gjest Cecilia L Skrevet 10. desember 2011 #13 Skrevet 10. desember 2011 O ye, of little faith! Det begynner å bli noen tråder med FF-problemer, nå... Snart er du nok chromatiker skal du se.
Lutetium 71 Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #14 Skrevet 10. desember 2011 Det begynner å bli noen tråder med FF-problemer, nå... Snart er du nok chromatiker skal du se. Bare to, din rakker! Resistance only make me stronger.
Gjest Cecilia L Skrevet 10. desember 2011 #15 Skrevet 10. desember 2011 Bare to, din rakker! Resistance only make me stronger. Rakker, faktisk! Koselig! Sammen med den pisken i innlegget over aner jeg uante muligheter Du kommer til å smuginstallere Chrome, men lojaliteten din er forsåvidt tiltalende.
Lutetium 71 Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #16 Skrevet 10. desember 2011 Rakker, faktisk! Koselig! Sammen med den pisken i innlegget over aner jeg uante muligheter You have no idea! Du kommer til å smuginstallere Chrome, men lojaliteten din er forsåvidt tiltalende. Tror ikke det nei!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå