Gå til innhold

iPhone 4, noe feil?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt iPhone 4 i 1 år og er storfornøyd. Skjønner ikke hvordan jeg klarte å leve uten ;)

Men den siste måneden har den oppført seg litt merkelig innimellom. F.eks når jeg surfer på nettet, så kan skjermen bli helt svart i 1 sekund før den går tilbake til 'menyen' (altså hovedsiden på iphone der alle appene er og sånt). Dette skjer også av og til når jeg er på whatsapp og kamera. Hva kommer dette av? Begynner den å ta kvelden? :sukk:

Jeg er veldig forsiktig av meg, og tror jeg tar godt vare på den, men vet jo ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjer fordi telefonen går tom for fysisk minne.

Da vil operativsystemet automatisk avslutte ett eller flere programmer som kjører, og det virker somd et like gjerne avslutter det programmet du jobber i som ett av de som kjører i bakgrunnen.

Det greieste er å selv avslutte programmer som du er ferdig med.

Skrevet

Takk for svar:)

Kan det være andre grunner?

Prøvde nemlig igjen: tok på camera+, og den hoppet ut igjen ganske fort. Så avsluttet jeg de andre programmene (du mener de man får opp på en egen linje nederst. og trykker på x?) Gikk så inn igjen på camera+, og den hoppet ut med en gang igjen :klo:

Skrevet

Innimellom bør du kjøre en omstart på iPhonen (og andre smarttelefoner også for den saks skyld)

Skrevet

Takk for svar:)

Kan det være andre grunner?

Prøvde nemlig igjen: tok på camera+, og den hoppet ut igjen ganske fort. Så avsluttet jeg de andre programmene (du mener de man får opp på en egen linje nederst. og trykker på x?) Gikk så inn igjen på camera+, og den hoppet ut med en gang igjen :klo:

Ja, det er det jeg tenkte på med avslutte.

Det kan sikkert være noe annet galt også. Det første jeg ville gjort var å restarte telefonen, så dersom problemene fortsatte ville jeg avinnstallerte Camera+ og så installert på nytt. Da fjerner du alle dets innstillinger, som kanskje kan være grunnen til at det kræsjer.

Skrevet

Innimellom bør du kjøre en omstart på iPhonen (og andre smarttelefoner også for den saks skyld)

Hvordan gjør jeg det? :sjenert:

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Av og på?

• Liker 1
Skrevet

Trykk og hold inne "Sleep" knappen på toppen, den ved siden av hodetelefonuttaket.

Alternativt trykk og hold både denne og Hjem-knappen til telefonen går i mørkt. Da får du en fullstendig frisk start.

• Liker 1
Skrevet

Hehe, trodde omstart var noe mer avansert :sjenert:

Prøver dette, takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...