Gå til innhold

hjelp!

Gjest obligatorisk

Fremhevede innlegg

Gjest obligatorisk
Skrevet

Hei :-)

Naboen som bor vegg i vegg med meg er utelandsk (Jeg er selv 19 år, norsk, student).

Hun har veldig få venner og går på norsk skole!

Hun er uvenn med mammaen sin og har egentlig ingen utenom meg og venninna mi som bor ved siden av.

På norskskolen er det en (også utenlansk) mann som alltid prøver seg på henne. Han kommer å banker på døra helt til hun åpner, og når hun etterhvert gir opp så er han veldig voldelig å tar på henne (han er ute etters sex!). Han er ikke redd for politiet en plass! Det skal jo ganske mye til for at de gjør ham noe!

Han fortsetter å prøve seg og går langt over grensen hver gang.

Jeg føler at siden jeg er den eneste som hører på henne, tror på henne og vil hjelpe henne så må jeg gjøre noe. Men jeg vet ikke hva!

politiet har vært her - men det bare fortsetter..... er redd for at det pluttselig skal skje noe alvorlig (at hun skal dø, bli voldtatt elns)

Hvem kan jeg ta kontakt med for å hjelpe henne?! Må jeg bare stå å se på at hun griner til meg hver eneste gang jeg ser henne fordi hun er så lei seg og er redd og godta det?

HJELP???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan da tar på henne? Om han klår på puppene hennes og er truende bør hun få seg pepperspray - og hun bør slutte å åpne døra.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor åpner hun? Hun må anmelde han.

Gjest obligatorisk
Skrevet

Han tar på puppene hennes, mellom beina, på rumpa hennes. Sier at han er kåt og vil pule henne

Hun har anmeldt han, men det fortsetter jo bare....

Og jeg sier til henne at hun ikke skal åpne døra og at dette ikke er greit, men han er helt stalker! De går jo på samme skole osv..

Har også prøvd å si til henne at hun bør fortelle dette til læreren hennes men hun vil ikke dele problemene sine med noen.

Hun sier unnskyld til meg hele tiden fordi hun vil ikke legge problemene sine på meg...

I dag så viste hun meg masse kutt på ryggen og blåmerker på halsen!

Skrevet

Han tar på puppene hennes, mellom beina, på rumpa hennes. Sier at han er kåt og vil pule henne

Hun har anmeldt han, men det fortsetter jo bare....

Og jeg sier til henne at hun ikke skal åpne døra og at dette ikke er greit, men han er helt stalker! De går jo på samme skole osv..

Har også prøvd å si til henne at hun bør fortelle dette til læreren hennes men hun vil ikke dele problemene sine med noen.

Hun sier unnskyld til meg hele tiden fordi hun vil ikke legge problemene sine på meg...

I dag så viste hun meg masse kutt på ryggen og blåmerker på halsen!

Anmeld selv. Dersom hun fortsetter å åpne ender det nok med voldtekt eller drap . Og det gjør hun tydligvis, ikke helt lur ....

Skrevet

Ta bilde av skadenene hun får/har fått på kroppen. Dette kan bli bevis,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...