Gå til innhold

Angrepille?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var på fest i går og ble rimelig full. Det endte med one night stand (jomfru) - uten kondom. Jeg har kjøpt angrepillen men lurer på om jeg trenger å ta den og få masse hormoner inn i kroppen.

Jeg går på p-pillen, men jeg har glemt den en gang denne perioden over 12 t, men jeg husker hvor lenge det er siden. Jeg er generelt ikke så veldig flink til å ta de til nøyaktig samme tidspunkt hver dag, men det blir svært sjelden mer enn et par timer. I går var forøvrig første dag på den pillefrie uka, og jeg blødde litt i går (både før og etter samleiet) og bittelitt i dag.

Jeg tror ikke han kom inni meg, så det jeg lurer på er om det er nødvendig å ta angrepillen. Har i grunn ikke så lyst å proppe kroppen full av mer hormoner enn nødvendig. Har det at jeg av og til glemmer p-pillen noe å si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, glemmer du pillen i ny og ned kan du bli gravid. Så om du ikke vil ha barn tar du angrepillen ASAP. Det at du var jomfru har ingenting å si for muligheten at du kan bli gravid. Det er en myte at man ikke kan bli gravid første gangen.

Et tips er å sette alarm på telefonen som ringer hver dag, så glemmer du den ikke.

Skrevet (endret)

TA ANGREPILLEN! Det kommer små mengder med sæd ut av penisen hans selv om han ikke kommer

Hvis du ikke tar den og blir gravid, tror jeg du skulle ønske du hadde holdt ut den ene dagen med litt ekstra hormoner!

Endret av ssecret
Skrevet

Du burde også dra til legen og teste deg for kjønnsykdommer. :) Kjedelig om han har hatt klamydia f.eks. og du blir steril fordi du ikke har vist at du har blitt smittet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...