Gå til innhold

Jeg har ikke noe liv

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er den pene jenta man snur seg etter, og som de aller fleste liker. Når man ser på meg, ser man en lykkelig jente som har alt. Vel, sånn er det ikke. Jeg har trukket meg ut helt sosialt, fordi mine tidligere venninner ikke var særlig til venninner. Alle baksnakker hverandre, og jeg synes ingenting om det. Tar skolen som privatist nå(henger ikke etter altså, går året jeg skulle), så er derfor ikke på skole.

Derfor har jeg ingen venner..vel..jeg har en del som bor utenfor Norge, og vi sees noen ganger i året, men jeg skulle ønske jeg hadde noen her også. Så stort sett er jeg alene. Dette er slettes ikke det eneste problemet.

Jeg har sluttet å trene fordi jeg har fått for meg at jeg er feit, selv om bmi'en er på 19. Ironisk, ja, men hodet mitt sier at jeg ikke vil at noen skal se meg sånn. Derfor sitter jeg kun inne. Sitter i sofaen hele dagen. Er ute noen få ganger i uken.

Det sier seg selv at jeg kommer i ræva form av å sitte hele dagen.. Har alltid vært i god form, men nå har jeg sittet inne i snart et halvt år. Jeg vil ut, ut og ha det gøy. Er så redd for helsen min, i og med at jeg ikke gjør noenting. Har begynt å kjedespise også, hvilket er et dårlig tegn.

Jeg har aldri slitt psykisk, men det er veldig tungt alltid å være alene og ikke ha noen å snakke med(foreldre/helsesøster er uaktuelt, er venner jeg vil ha..). Jeg vet at neste sommer vil bli fantastisk(skal reise masse), men man må ha det fint resten av året også, ikke bare i sommerferiene..

Tips til hva jeg kan fylle tiden med? Jeg SKAL begynne å trene igjen, slik at jeg hvert fall har NOE å gjøre, men man kan jo ikke trene hele tiden heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter..

Skrevet

Hva med en jobb? Deltid kanskje.

Skrevet

Du har sluttet å trene fordi du syns du er feit? Er ikke det litt motsatt da? Hva med å melde deg inn i en forening som har fokus på fysisk aktivitet? Så kan du få deg venner samtidig som du driver med noe fysisk?

De forskjellige kommunene har som regel en oversikt over dette på hjemmesiden sin :)

Skrevet

Du høres litt ut som meg! (men jeg vet ikke om jeg er den alle sammen snur seg etter. Jeg er vel ganske normal:p)

Jeg har mista/forlatt/vokst fra mange av mine venner. jeg har mange venner, men de er enten utenlandske og bor også i annet land, eller de har flytta på seg, og bor ikke på samme sted som meg lenger.

Jeg jobber, men etter jobb har jeg ingenting å finne på. Jeg meldte meg inn i treningssenter, men det kortet ligger bare der. Jeg merker at jeg legger på meg, men gjør **** ikke noe med det!

Hvor i landet bor du da? Er det noe du kan melde deg inn i som kan være av interesse? Hva liker du å holde på med?

Skrevet

Jeg hiver meg på her jeg også. HI var akkurat som jeg skulle skrevet det selv.

Jeg fyller derimot tiden med veldig mye husarbeid, men det er jo selvsagt grenser for hvor mye man bør gjøre der. Jeg trives forsåvidt alene, men det er nok fordi jeg har katt, og sitter veldig mye på internett.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...