Gå til innhold

Han spyttet på meg!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sent ikveld, da jeg gikk av t-banen på majorstuen, måtte jeg forte meg på den andre siden for å rekke en annen t-bane.

Da jeg nettopp hadde kommet av t-banen, stod det masse folk på perrongen, og jeg fortet meg bare gjennom folkemengden. Dessverre var det litt trangt, og akkurat da jeg skulle gå forbi ryggen på en fyr snur han seg halveis mot meg og spytter!!! :hakeslepp: Spytter meg på jakkeermen! :hakeslepp:

Jeg måtte bare fortsette å gå for t-banen min kom hvert sekund, men jeg hadde lyst til å si "Spyttet du på meg??? Bra for deg at jeg har dårlig tid!" :kjefte:

Hørte kameraten hans si "det var dårlig timing" til kameraten som spyttet ... skjønte jo at det ikke var med vilje, men åååå ....

Kanskje han prøvde seg på et sjekketriks? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Æsj.. Hvis det var et sjekketriks så bør han jaggu vurdere å prate med noen som kan gi han litt veiledning. Kan ikke akkuratt ha så mye oppi topplokket sitt om det var det beste sjekketrikset han hadde. :skratte:

Hadde jaggu spytta igjen jeg. :fnise:

Endret av ★Blackstar★
  • Liker 3
Skrevet

haha, høres ihvertfall ikke ut som noe sjekketriks :fnise:

Skrevet

Funker ikke det å spytte på folk altså?

Hva med konglekasting?

:sjenert:

• Liker 3
Skrevet

Ja, det var definitivt et sjekketriks!

Bare så synd det ikke virket på deg. Men han prøver sikkert igjen..

Skrevet

Om sjekketrikset ikke fungerte, så fikk han iallfall oppmerksomhet :fnise:

Hadde en serviett i lomma, så fikk tørket bort spytteklysa ... :sjenert:

Skrevet

Åh, jag har varit med om samma sak!! Och fy faaan så äckligt det är! Det hände en blåsig sommardag (haha, det höres ut som början på en novell) och jag gick bakom en kille som hade musik i öronen och förmodligen inte visste att jag var där. Plötsligt vända han sig åt sidan och spottade och allt sprayades över mig..! Jag gjorde något utrop, typ som när man får kallt vatten på sig, men han hörde inte så det var vara att torka ansiktet och öka avståndet, haha.

• Liker 1
Skrevet

Om sjekketrikset ikke fungerte, så fikk han iallfall oppmerksomhet :fnise:

Hadde en serviett i lomma, så fikk tørket bort spytteklysa ... :sjenert:

Guttespytt er grusomt, de tar med det ekle slimet og. Hadde slått duden hardt jeg. :tristbla:

• Liker 1
Skrevet

Guttespytt er grusomt, de tar med det ekle slimet og. Hadde slått duden hardt jeg. :tristbla:

Heldivis var det ganske uskyldig spytt ... :sjenert: men ekkelt var det uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...