Gå til innhold

Hyl! Vi skal gifte oss!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt timer på timer på nett for å se etter ting til bryllupet. Prøver å finne sko, hårpynt og jakke. Også skulle jeg sjekke hvor lang tid jeg har på levering, og da slo det med: Det er bare to mnd igjen til bryllupet!!!

Herregud! Jeg fikk magesug! Om to måneder er jeg en gift kvinne. Og jeg aner egentlig ikke hva det vil innebære. Annet enn at jeg vet jeg er veldig heldig som skal gifte meg med drømmemannen min, og at jeg ikke kan leve en dag uten han.

Men nå ble jeg nervøs. Owæææ!!! *magekribling*

Hvordan "tar" du det? Har det gått opp for deg at dette faktisk skal skje? At nå er det på ekte, og ikke bare noe du drømmer om at skal skje en dag.

Tror jeg har drømt så mye om hvitt bryllup at nå når det faktisk skjer så klarer ikke kroppen å følge med at dette er "for real". :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så morro! Kan tenke meg det er stress, men samtidig utrolig spennende.

Jeg kan ikke svare på spørsmålene dine, men vil ønske dere lykke til med bryllupet og alt i fremtiden. :strix:

• Liker 1
Skrevet

Da jeg så de stod "Hyl!" trodde jeg det var Fotballfrue :fnise:

Har ingenting her å gjøre, men lykke til med forberedelsene! :klem:

• Liker 2
Skrevet

Hahahaha!! Jeg holdt på å skrive "hjelp", men så hørtes det veldig filmtittel ut i hodet mitt. hahaha!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har drømt for lenge om denne dagen.. :rodmer:

den har ikke kommet enda, men jeg gleder meg så sykt til å få en diamantring på fingeren :) jeg vet at min kjære har planer om å fri, og jeg gleder meg så utrolig mye til den dagen!

Du er heldig, og jeg ønsker deg all lykke :klemmer:

Skrevet

Det er helt sært når det skjer. Jeg har stirret hull i fingeren min etter jeg fikk en diamantring på den. Blir bare ikke lei av å dagdrømme og er nok litt i "førbryllupståka" her.

Bare gled deg!! Det er så mye gøy å glede seg over. Og husk å nyte hvert sekund av planleggingen, for det går superfort. Jeg kan ikke skjønne at det er to mnd igjen bare.

Lykke til selv! Håper han frir i jula da ;)

Skrevet

Jeg tror ikke han frir til jul, vi har ikke vært sammen så lenge, er vel ganske nye. men dødsforelska i ham :rodmer: og han i meg :fnise: han prater ofte om frieri og slikt.. har tom prata med mamma om det.. :sjenert: men jeg planlegger mye i hodet mitt, brudekjole,kirken,brudepikene,ringene osv..

Hvor langt har du kommet egentlig??:D

Skrevet

Når gifter du deg Cindi? Jeg har nå under to mnd igjen og innimellom tenker jeg at "herregud, jeg skal faktisk gifte meg!!!!!!!!". Tror liksom det faktum at man skal gifte seg kommer litt i skyggen av bryllupet, selv om det høres litt rart ut. At jeg skal bli noens kone er helt fjernt 99 % av tida :fnise:

Skrevet

Setareh: Du vet aldri. Min fridde etter 7 mnd. Hadde aaaaldri trodd det skulle gå så fort før vi var i gang med bryllupsplaner. Men han var helt klar på at når han hadde funnet meg, så ville han sikre seg meg. Søteste :rodmer:

Så det er ingen fasit på når det skjer. Jeg tror at når man "treffer" så vet man det. Jeg har en helt annen sikkerhet med min forlovede enn jeg noengang har hatt før. Jeg visste veldig tidlig at han her var ektemannmateriale, og han sier han visste det samme ganske tidlig.

Jeg har kommet ganske langt, men mangler småting i forhold til antrekk. Som sko, veske og hårpynt. Også mangler jeg servitører. Og noen småting. Sikkert mye mer enn jeg husker akkurat nå. hehe!

Og det er SÅ gøy å planlegge bryllup. Nesten så jeg skulle ønske jeg hadde bedre tid. hehe

Skrevet

Doh: Jeg vet akkurat hva du mener! Det føles helt fjernt! Og jeg får slike aha-opplevelser hele tiden. Kan skje tre ganger i uken at jeg bare: "Shit! Jeg skal faktisk gifte meg." Selv om jeg driver og planlegger hver dag.

Det er to mnd og to uker igjen til vi skal gifte oss. Så da er vi kanskje litt på samme plan vi to nå. :fnise:

Skrevet

Det har enda ikke gått ordentlig opp for meg!

Jeg har litt lengre tid igjen, da.

Men vi har booket og ordnet nesten alt - kirke, lokale, kjole, mat, musikk, fotograf, bryllupsreise osv...

MERKELIG!

Men gleder meg aller mest til å bli kona hans :rodmer:

Skrevet

Når gifter du deg Cindi? Jeg har nå under to mnd igjen og innimellom tenker jeg at "herregud, jeg skal faktisk gifte meg!!!!!!!!". Tror liksom det faktum at man skal gifte seg kommer litt i skyggen av bryllupet, selv om det høres litt rart ut. At jeg skal bli noens kone er helt fjernt 99 % av tida :fnise:

Åhh, henger meg på denne, jeg! Bare 2 mnd igjen nå! Jeg har egentlig gått rundt i min egen lille planleggingsboble, så har ikke tenkt så mye på selve bryllupet! Men nå begynner folk å takke ja på invitasjonene, og da kjenner jeg at jeg blir litt svett! Hehe. Også har vi sendt inn prøvingsattester og melding om navnendring. Sitter igjen med en litt rar følelse i og med at jeg om 2 mnd skal ha nytt etternavn! Men er selvfølgelig veldig veldig glad for det :) GLEDER MEG!!

Skrevet

Ninnin86: Du gifter deg omtrent samtidig som meg du. Jeg skal også skifte etternavn. Det er råsært at i disse dager bruker jeg pikenavnet mitt for siste gang. SÆRT!! Og jeg gleder meg noe helt utrolig til å bli kona hans. Jeg er verdens heldigste :rodmer:

MEN: jeg har dager hvor jeg er dritnervøs. Det er jo bare to mnd igjen, og jeg har enda ting som ikke er ferdig. OG: OMG! Jeg skal bli kone! hahaha! Det slår meg sånn ca annenhver dag, og jeg blir like paff. (nå hørtes jeg superblond ut kjente jeg)

Skrevet

Åh, det er du som skal ha den nydelige kjolen! :hoppe:

*hilser på*

:vinke:

Skrevet

Tjihi! Ja det er meg :jepp:

*Hilser tilbake* :vinke:

SÅ glad for at noen synes den er nydelig. Jeg var nemlig HELT alene i butikken for å kjøpe den. I et fremmed land, med tolk :P Så det var ikke mye råd å få. hehe!

Skrevet

Takk! Jeg passet ingen av kjolene der, fordi de bare hadde størrelse 0. Så etterhvert holdt jeg på å ende opp med en skikkelig horete kjole, fordi det var den eneste som passet. Og etter å nesten ha begynt å grine av frustrasjon så måtte jeg bare prøve å glemme størrelsene og spørre meg selv hvilken kjole jeg syntes var finest i butikken. Og da endte jeg opp med den kjolen.

Har vært usikker mange ganger, fordi jeg ikke har fått prøvd den på, og enda ikke hatt noen "wow-opplevelse" med den på, men krysser fingrene for at jeg føler at den er helt rett for meg når jeg kommer tilbake for å prøvde den skreddersydd og ferdig til meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...