Gjest Fleecejakke Skrevet 28. oktober 2012 #1921 Del Skrevet 28. oktober 2012 Jeg liker i grunn bare meg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 28. oktober 2012 #1922 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Der kan man se... Jeg må tydeligvis ha gått glipp av noe, siden jeg stort sett har hatt et positivt inntrykk av deg Jeg er like forvirra. Men i denne tråden er tydeligvis en femnazi en som limer dildoer i panna på menn, og det gjør jeg naturligvis så ofte jeg får sjansen. Det er ingen femdomgreie, jeg synes bare at enhjørninger er veldig søte. Du gjør forresten et positivt inntrykk selv. Endret 28. oktober 2012 av Cathrine88 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 29. oktober 2012 #1923 Del Skrevet 29. oktober 2012 Det er ingen femdomgreie, jeg synes bare at enhjørninger er veldig søte. Hehehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 29. oktober 2012 #1924 Del Skrevet 29. oktober 2012 Åh, Cathrine88 ja. Jeg glemmer deg ALLTID, selv om du er en av brukerne her inne jeg faktisk liker best. Som oftest er det bare menn jeg synes er veldig morsomme, men du er svært morsom! Du virker intelligent, reflektert, skarp og vittig! Det med at noen kaller deg "femnazi" er bare fordi de føler seg truet av ditt intellekt, samt at du vet hvordan du skal svinge en pisk! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 29. oktober 2012 #1925 Del Skrevet 29. oktober 2012 Åh, Cathrine88 ja. Jeg glemmer deg ALLTID, selv om du er en av brukerne her inne jeg faktisk liker best. Som oftest er det bare menn jeg synes er veldig morsomme, men du er svært morsom! Du virker intelligent, reflektert, skarp og vittig! Det med at noen kaller deg "femnazi" er bare fordi de føler seg truet av ditt intellekt, samt at du vet hvordan du skal svinge en pisk! Nå tror jeg sannelig innbilskheten min steg minst syv hakk. :gjeiper: Tusen takk, superflotte HunterLady. Jeg var på jakt etter en grunn til å smile bredt, og du er kveldens helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 29. oktober 2012 #1926 Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg har ikke nevnt Hunterlady ennå Og Kaffemor. Og Hogwash. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 30. oktober 2012 #1927 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg liker Farnesina! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrSmith Skrevet 30. oktober 2012 #1928 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Jeg liker best Sebastianen, som er en underfundig frihetselsker. Av de som forsøker å være morsomme her inne synes jeg Obelix lykkes best. Cuckold jobber så hardt og grundig med sine argumenter at han liker jeg også. Gorgonzola og Rimmern har ofte ok innlegg. Alle de frekke og anonyme jentene her inne liker jeg. Og Badabing, som er veldig hjelpsom og kunnskapsrik i det miljøet hun ferdes. Endret 31. oktober 2012 av MrSmith 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 30. oktober 2012 #1929 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg har ikke nevnt Hunterlady ennå Og Kaffemor. Og Hogwash. Jeg liker deg også Karpuzi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 7. november 2012 #1930 Del Skrevet 7. november 2012 ... Og Hogwash. Jeg håper du er klar over at det er gjensidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 7. november 2012 #1931 Del Skrevet 7. november 2012 Jeg håper du er klar over at det er gjensidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 7. november 2012 #1932 Del Skrevet 7. november 2012 Jeg liekr Karpuzi og Kaffemor! Husker ikke om jeg har nevnt dem tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 7. november 2012 #1933 Del Skrevet 7. november 2012 Jeg liekr Karpuzi og Kaffemor! Husker ikke om jeg har nevnt dem tidligere Så hyggelig, nå ble jeg glad Jeg liker deg også! Tror ikke jeg har laget noen liste, for jeg er så redd for å glemme noen. Meeen her er en liten del av de jeg liker her inne - Noz - Hikken - Karpuzi - Hunterlady - Drue - Mynona - Skreppa - Gia - Aldrisur - Rumle Og mange fler Vanskelig å huske på alle i samme slengen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katniss Skrevet 7. november 2012 #1934 Del Skrevet 7. november 2012 Wonders har blitt altfor lite nenvnt i tråden. Hun skriver alltid hyggelige innlegg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 8. november 2012 #1935 Del Skrevet 8. november 2012 Så hyggelig, nå ble jeg glad Jeg liker deg også! Tror ikke jeg har laget noen liste, for jeg er så redd for å glemme noen. Meeen her er en liten del av de jeg liker her inne - Noz - Hikken - Karpuzi - Hunterlady - Drue - Mynona - Skreppa - Gia - Aldrisur - Rumle Og mange fler Vanskelig å huske på alle i samme slengen. Nwååå me so happy.. (har kanskje skrevet det før, men en god og sann ting kan ikke sies for ofte) liker deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 8. november 2012 #1936 Del Skrevet 8. november 2012 Jeg liker også lillepus! Hun virker som en tvers igjennom god dame, med et flott hjerte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. november 2012 #1937 Del Skrevet 8. november 2012 Jeg liker også lillepus! Hun virker som en tvers igjennom god dame, med et flott hjerte. Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. november 2012 #1938 Del Skrevet 8. november 2012 Nwååå me so happy.. (har kanskje skrevet det før, men en god og sann ting kan ikke sies for ofte) liker deg og det går jo ikke ann å ikke like deg. du er jo awsome! ( det var første gang jeg bruke det ordet, og sannsynligvis den siste..hihihiii) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 10. november 2012 #1939 Del Skrevet 10. november 2012 Jeg liekr Karpuzi og Kaffemor! Husker ikke om jeg har nevnt dem tidligere Takk det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rskre Skrevet 1. desember 2012 #1940 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Stjerner og planetar, Emas og Imli. Arabella er også snill. Endret 2. desember 2012 av Rskre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå