Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Giacomo_P - Du er en fin god mann. Og jeg setter pris på all støtte jeg har fått fra deg! Du er virkelig noe for deg selv :)

Noz - Du sier alltid så fine ting og du forklarer ting som jeg ville gjort det selv.

Havbris - fordi du er så flink til å legge ut fine innlegg.

Uanonymbruker - fordi du er like morsom som meg! (høhø) og du debatterer så skikkelig. Jeg liker deg!

Bandit - Jeg liker deg for ærligheten din. Du sier det som det er. Og du er veldig snill..

Maya76 - Du har mange gode og meningsfylte innlegg. Ikke noe trolling ute å går her. Jeg liker å lese det du skriver. Du har mange gode poeng!

Sobril - Du er en fin bruker. Og jeg har felt mine tårer i tråden din. Du er ellers en bruker jeg syntes er fin å ha. :)

SemperFi - Fordi du er du. Du har masse morsomme ting for deg og jeg liker å lese om det du skriver enten det er siste film du har sett eller noe annet.

CadillacJack - Fordi vi bad boys (kremt) står sammen. Og du er veldig ærlig. Syntes også du har fine innlegg i mange underforum fra mange lurende mennesker.

Karpuzi - Du er så fin og reflektert. Jeg er også fan av deg på Instagram vettu!

EryMax - Fordi du er morsom. Og du er like pratsom som meg. Takk for det!

Mynona - For mange fine ord. Og mange morsomme samtaler :)

Rumle - Fordi det finnes mange ting man kan diskutere i Snikk Snakk... Og du er veldig lett å like og da!

Også er det flere som jeg syntes er morsomme og fine brukere.

Endret av Nyx
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Karpuzi - Du er så fin og reflektert. Jeg er også fan av deg på Instagram vettu!

Fin og reflektert :hoppendeglad: takk!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CadillacJack - Fordi vi bad boys (kremt) står sammen. Og du er veldig ærlig. Syntes også du har fine innlegg i mange underforum fra mange lurende mennesker.

haha, din lille søte rare nyxxingz - er VI bad boys?? ^^ takk for koselige ord, jeg håper du har skjønt at jeg setter pris på deg og dine sprell også! det er ikke rent få ganger du har fått meg til å knegge av glede og beundring. instagram ftw!

CadillacJack. ^^

Mortem, jeg har lyst å gi deg en klem, men du er så langt unna (er du?) så derfor blir det foreløpig en virtuell en. wait for it. wait for it... her kommer den! --> :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

haha, din lille søte rare nyxxingz - er VI bad boys?? ^^ takk for koselige ord, jeg håper du har skjønt at jeg setter pris på deg og dine sprell også! det er ikke rent få ganger du har fått meg til å knegge av glede og beundring. instagram ftw!

Mortem, jeg har lyst å gi deg en klem, men du er så langt unna (er du?) så derfor blir det foreløpig en virtuell en. wait for it. wait for it... her kommer den! --> :hug:

:rodmer: Hvor bor du da?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom inn her for å fyre opp egoet og telle hvor mange ganger jeg ble nevnt. Kjørte et søk etter brukernavnet mitt i den eminente søkemotoren.

Jadaa! Takk skal dere faen meg ha, jeg er visst bare luft for dere her inne. Det er tydeligvis OL i Kjipolainen. I morgen legger jeg ut huset for salg og melder meg inn i Fremmedlegion.

Hadde tenkt å nevne at jeg liker NozMonster fordi hun tør å være åpen om sin nesten absurde fasinasjon for giraffer, Katten fordi han har en fantastisk evne til å svare humoristisk og useriøst der andre er gravalvorlige og Pene Sko fordi han alltid fisker etter komplimenter i bilde av seg selv tråden.... men det gjør jeg altså ikke.

Beam me up Scotty!

Edit:

Åh ja, så var det Auroressa da fordi hun legger ut så søte videoer av seg selv og hunden at jeg får vondt i tennene, but who cares, det er jo bare PressPlay som skriver noe.

Så utrolig koselig og høre, you just made my day? eh night :)

Nuss'er :hoppendeglad:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høymann

Hvordan kan jeg søke i tråden for å vite om jeg har blitt nevnt?

EDIT: Jeg faila, fant det ut !

Har ikke blitt nevnt :glare:

Endret av Høymann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan jeg søke i tråden for å vite om jeg har blitt nevnt?

EDIT: Jeg faila, fant det ut !

Har ikke blitt nevnt :glare:

Korleis finn ein ut om ein er nemnd då? :sjenert:

Er ikkje så teknisk anlagt av meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høymann

Korleis finn ein ut om ein er nemnd då? :sjenert:

Er ikkje så teknisk anlagt av meg :ler:

Søkefeltet oppe til venstre. går inn i tråden du vil søke i så står det "i tråden" i søkefeltet.

Endret av Høymann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkefeltet oppe til venstre. går inn i tråden du vil søke i så står det "i tråden" i søkefeltet.

Ok,takk skal du ha :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnitaB har jeg fått et virkelig godt inntrykk av, jeg digger vanDeKamp, Yme har sjarmert meg, Guybrush virker som en vittig og oppegående fyr og etter å ha lest dagboken til Karpuzi synes jeg hun smart og reflektert. :smilyblomst:

:hoppendeglad: må legge til at jeg setter stor pris på komplimenter som smart og reflektert :)

Endret av Karpuzi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...