Gjest Nyx Skrevet 21. august 2012 #1701 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Giacomo_P - Du er en fin god mann. Og jeg setter pris på all støtte jeg har fått fra deg! Du er virkelig noe for deg selv Noz - Du sier alltid så fine ting og du forklarer ting som jeg ville gjort det selv. Havbris - fordi du er så flink til å legge ut fine innlegg. Uanonymbruker - fordi du er like morsom som meg! (høhø) og du debatterer så skikkelig. Jeg liker deg! Bandit - Jeg liker deg for ærligheten din. Du sier det som det er. Og du er veldig snill.. Maya76 - Du har mange gode og meningsfylte innlegg. Ikke noe trolling ute å går her. Jeg liker å lese det du skriver. Du har mange gode poeng! Sobril - Du er en fin bruker. Og jeg har felt mine tårer i tråden din. Du er ellers en bruker jeg syntes er fin å ha. SemperFi - Fordi du er du. Du har masse morsomme ting for deg og jeg liker å lese om det du skriver enten det er siste film du har sett eller noe annet. CadillacJack - Fordi vi bad boys (kremt) står sammen. Og du er veldig ærlig. Syntes også du har fine innlegg i mange underforum fra mange lurende mennesker. Karpuzi - Du er så fin og reflektert. Jeg er også fan av deg på Instagram vettu! EryMax - Fordi du er morsom. Og du er like pratsom som meg. Takk for det! Mynona - For mange fine ord. Og mange morsomme samtaler Rumle - Fordi det finnes mange ting man kan diskutere i Snikk Snakk... Og du er veldig lett å like og da! Også er det flere som jeg syntes er morsomme og fine brukere. Endret 21. august 2012 av Nyx 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornflake_girl Skrevet 21. august 2012 #1702 Del Skrevet 21. august 2012 Fått veldig sansen for Uanonymbruker i det siste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 23. august 2012 #1703 Del Skrevet 23. august 2012 CadillacJack. ^^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 23. august 2012 #1704 Del Skrevet 23. august 2012 Karpuzi - Du er så fin og reflektert. Jeg er også fan av deg på Instagram vettu! Fin og reflektert takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. august 2012 #1705 Del Skrevet 23. august 2012 CadillacJack - Fordi vi bad boys (kremt) står sammen. Og du er veldig ærlig. Syntes også du har fine innlegg i mange underforum fra mange lurende mennesker. haha, din lille søte rare nyxxingz - er VI bad boys?? ^^ takk for koselige ord, jeg håper du har skjønt at jeg setter pris på deg og dine sprell også! det er ikke rent få ganger du har fått meg til å knegge av glede og beundring. instagram ftw! CadillacJack. ^^ Mortem, jeg har lyst å gi deg en klem, men du er så langt unna (er du?) så derfor blir det foreløpig en virtuell en. wait for it. wait for it... her kommer den! --> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 23. august 2012 #1706 Del Skrevet 23. august 2012 haha, din lille søte rare nyxxingz - er VI bad boys?? ^^ takk for koselige ord, jeg håper du har skjønt at jeg setter pris på deg og dine sprell også! det er ikke rent få ganger du har fått meg til å knegge av glede og beundring. instagram ftw! Mortem, jeg har lyst å gi deg en klem, men du er så langt unna (er du?) så derfor blir det foreløpig en virtuell en. wait for it. wait for it... her kommer den! --> Hvor bor du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. august 2012 #1707 Del Skrevet 23. august 2012 Hvor bor du da? Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 23. august 2012 #1708 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Bergen Deet er nok litt langt, ja.. Får ta oss til takke med virtual hugs. ^^ Endret 23. august 2012 av Mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auroressa Skrevet 25. august 2012 #1709 Del Skrevet 25. august 2012 Kom inn her for å fyre opp egoet og telle hvor mange ganger jeg ble nevnt. Kjørte et søk etter brukernavnet mitt i den eminente søkemotoren. Jadaa! Takk skal dere faen meg ha, jeg er visst bare luft for dere her inne. Det er tydeligvis OL i Kjipolainen. I morgen legger jeg ut huset for salg og melder meg inn i Fremmedlegion. Hadde tenkt å nevne at jeg liker NozMonster fordi hun tør å være åpen om sin nesten absurde fasinasjon for giraffer, Katten fordi han har en fantastisk evne til å svare humoristisk og useriøst der andre er gravalvorlige og Pene Sko fordi han alltid fisker etter komplimenter i bilde av seg selv tråden.... men det gjør jeg altså ikke. Beam me up Scotty! Edit: Åh ja, så var det Auroressa da fordi hun legger ut så søte videoer av seg selv og hunden at jeg får vondt i tennene, but who cares, det er jo bare PressPlay som skriver noe. Så utrolig koselig og høre, you just made my day? eh night Nuss'er 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tammie Skrevet 26. august 2012 #1710 Del Skrevet 26. august 2012 CadillacJack. Fordi han ikke er A4! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuntzilla Skrevet 26. august 2012 #1711 Del Skrevet 26. august 2012 Har litt sansen for Cuntzilla, men det er bare fordi jeg er litt maschonist. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pressplay Skrevet 27. august 2012 #1712 Del Skrevet 27. august 2012 Så utrolig koselig og høre, you just made my day? eh night Nuss'er Nuss right back at 'yer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høymann Skrevet 27. august 2012 #1713 Del Skrevet 27. august 2012 (endret) Hvordan kan jeg søke i tråden for å vite om jeg har blitt nevnt? EDIT: Jeg faila, fant det ut ! Har ikke blitt nevnt Endret 27. august 2012 av Høymann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 27. august 2012 #1714 Del Skrevet 27. august 2012 Hvordan kan jeg søke i tråden for å vite om jeg har blitt nevnt? EDIT: Jeg faila, fant det ut ! Har ikke blitt nevnt Korleis finn ein ut om ein er nemnd då? Er ikkje så teknisk anlagt av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høymann Skrevet 27. august 2012 #1715 Del Skrevet 27. august 2012 (endret) Korleis finn ein ut om ein er nemnd då? Er ikkje så teknisk anlagt av meg Søkefeltet oppe til venstre. går inn i tråden du vil søke i så står det "i tråden" i søkefeltet. Endret 27. august 2012 av Høymann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 27. august 2012 #1716 Del Skrevet 27. august 2012 Søkefeltet oppe til venstre. går inn i tråden du vil søke i så står det "i tråden" i søkefeltet. Ok,takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 28. august 2012 #1717 Del Skrevet 28. august 2012 Ryddet for spam Kosemose, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest + Carnage + Skrevet 28. august 2012 #1718 Del Skrevet 28. august 2012 Ryddet for spam Kosemose, mod Avataren din kler deg ikke :( :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 28. august 2012 #1719 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) AnitaB har jeg fått et virkelig godt inntrykk av, jeg digger vanDeKamp, Yme har sjarmert meg, Guybrush virker som en vittig og oppegående fyr og etter å ha lest dagboken til Karpuzi synes jeg hun smart og reflektert. må legge til at jeg setter stor pris på komplimenter som smart og reflektert Endret 28. august 2012 av Karpuzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. august 2012 #1720 Del Skrevet 28. august 2012 Også åpnet øynene for Krakonosj Og Adegami. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå