Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Giacomo_P - Du er en fin god mann. Og jeg setter pris på all støtte jeg har fått fra deg! Du er virkelig noe for deg selv :)

Noz - Du sier alltid så fine ting og du forklarer ting som jeg ville gjort det selv.

Havbris - fordi du er så flink til å legge ut fine innlegg.

Uanonymbruker - fordi du er like morsom som meg! (høhø) og du debatterer så skikkelig. Jeg liker deg!

Bandit - Jeg liker deg for ærligheten din. Du sier det som det er. Og du er veldig snill..

Maya76 - Du har mange gode og meningsfylte innlegg. Ikke noe trolling ute å går her. Jeg liker å lese det du skriver. Du har mange gode poeng!

Sobril - Du er en fin bruker. Og jeg har felt mine tårer i tråden din. Du er ellers en bruker jeg syntes er fin å ha. :)

SemperFi - Fordi du er du. Du har masse morsomme ting for deg og jeg liker å lese om det du skriver enten det er siste film du har sett eller noe annet.

CadillacJack - Fordi vi bad boys (kremt) står sammen. Og du er veldig ærlig. Syntes også du har fine innlegg i mange underforum fra mange lurende mennesker.

Karpuzi - Du er så fin og reflektert. Jeg er også fan av deg på Instagram vettu!

EryMax - Fordi du er morsom. Og du er like pratsom som meg. Takk for det!

Mynona - For mange fine ord. Og mange morsomme samtaler :)

Rumle - Fordi det finnes mange ting man kan diskutere i Snikk Snakk... Og du er veldig lett å like og da!

Også er det flere som jeg syntes er morsomme og fine brukere.

Endret av Nyx
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Karpuzi - Du er så fin og reflektert. Jeg er også fan av deg på Instagram vettu!

Fin og reflektert :hoppendeglad: takk!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CadillacJack - Fordi vi bad boys (kremt) står sammen. Og du er veldig ærlig. Syntes også du har fine innlegg i mange underforum fra mange lurende mennesker.

haha, din lille søte rare nyxxingz - er VI bad boys?? ^^ takk for koselige ord, jeg håper du har skjønt at jeg setter pris på deg og dine sprell også! det er ikke rent få ganger du har fått meg til å knegge av glede og beundring. instagram ftw!

CadillacJack. ^^

Mortem, jeg har lyst å gi deg en klem, men du er så langt unna (er du?) så derfor blir det foreløpig en virtuell en. wait for it. wait for it... her kommer den! --> :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

haha, din lille søte rare nyxxingz - er VI bad boys?? ^^ takk for koselige ord, jeg håper du har skjønt at jeg setter pris på deg og dine sprell også! det er ikke rent få ganger du har fått meg til å knegge av glede og beundring. instagram ftw!

Mortem, jeg har lyst å gi deg en klem, men du er så langt unna (er du?) så derfor blir det foreløpig en virtuell en. wait for it. wait for it... her kommer den! --> :hug:

:rodmer: Hvor bor du da?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom inn her for å fyre opp egoet og telle hvor mange ganger jeg ble nevnt. Kjørte et søk etter brukernavnet mitt i den eminente søkemotoren.

Jadaa! Takk skal dere faen meg ha, jeg er visst bare luft for dere her inne. Det er tydeligvis OL i Kjipolainen. I morgen legger jeg ut huset for salg og melder meg inn i Fremmedlegion.

Hadde tenkt å nevne at jeg liker NozMonster fordi hun tør å være åpen om sin nesten absurde fasinasjon for giraffer, Katten fordi han har en fantastisk evne til å svare humoristisk og useriøst der andre er gravalvorlige og Pene Sko fordi han alltid fisker etter komplimenter i bilde av seg selv tråden.... men det gjør jeg altså ikke.

Beam me up Scotty!

Edit:

Åh ja, så var det Auroressa da fordi hun legger ut så søte videoer av seg selv og hunden at jeg får vondt i tennene, but who cares, det er jo bare PressPlay som skriver noe.

Så utrolig koselig og høre, you just made my day? eh night :)

Nuss'er :hoppendeglad:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høymann

Hvordan kan jeg søke i tråden for å vite om jeg har blitt nevnt?

EDIT: Jeg faila, fant det ut !

Har ikke blitt nevnt :glare:

Endret av Høymann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan jeg søke i tråden for å vite om jeg har blitt nevnt?

EDIT: Jeg faila, fant det ut !

Har ikke blitt nevnt :glare:

Korleis finn ein ut om ein er nemnd då? :sjenert:

Er ikkje så teknisk anlagt av meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høymann

Korleis finn ein ut om ein er nemnd då? :sjenert:

Er ikkje så teknisk anlagt av meg :ler:

Søkefeltet oppe til venstre. går inn i tråden du vil søke i så står det "i tråden" i søkefeltet.

Endret av Høymann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkefeltet oppe til venstre. går inn i tråden du vil søke i så står det "i tråden" i søkefeltet.

Ok,takk skal du ha :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnitaB har jeg fått et virkelig godt inntrykk av, jeg digger vanDeKamp, Yme har sjarmert meg, Guybrush virker som en vittig og oppegående fyr og etter å ha lest dagboken til Karpuzi synes jeg hun smart og reflektert. :smilyblomst:

:hoppendeglad: må legge til at jeg setter stor pris på komplimenter som smart og reflektert :)

Endret av Karpuzi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...