HedvigR Skrevet 5. august 2012 #1641 Del Skrevet 5. august 2012 Haha, joda de finnes. Må forøvrig legge til HedvigR på lista mi. Så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 6. august 2012 #1642 Del Skrevet 6. august 2012 Vampen har definitivt fått en stor plass i mitt hjerte. Et godt og varmt menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Urr Skrevet 6. august 2012 #1643 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Vil berømme Sobril for sin åpenhet i en vanskelig situasjon. Endret 7. august 2012 av Bond 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest20 Skrevet 6. august 2012 #1644 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Jeg liker for øvrig også Vampen. Endret 7. august 2012 av Bond 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 6. august 2012 #1645 Del Skrevet 6. august 2012 Cornflake_girl likar eg og - og eg trur faktisk eg har nemnt ho! Uanonymbrukar er og ei eg har sansen for KG-crushen min liker meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 6. august 2012 #1646 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Jeg vil gjerne benytte anledningen til å si at jeg liker virkelig Vampen. Det siste døgnet har til fulle vist meg hvorfor jeg liker henne. Jeg føler dyp respekt for Vampen for måten hun deler av seg i Sobrils tråd! Og stor respekt også for Sobril selv. Det er så viktig at noen tør å sette ord på de virkelig vanskelige tingene, og jeg er helt sikker på at deres erfaringer gjør en viktig forskjell i noens liv. Jeg liker for øvrig også Vampen. Takk for gode ord alle sammen, det betyr masse. Vampen har definitivt fått en stor plass i mitt hjerte. Et godt og varmt menneske. Takk det samme, kjære Sobril. Du er en flott og tøff dame, som jeg har all verdens respekt for. Endret 7. august 2012 av Bond 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. august 2012 #1647 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg har hatt gleden av å bli kjent med Vampen. jeg kan skrive under på at det finnes få mennesker i verden som er så ekte og så godhjertet som akkurat henne. Noe annet er uvitende og blank løgn, og budbringere av slikt pissprat fortjener verken tid eller oppmerksomhet. Denne verden trenger flere som henne, bare det å ta til ordet for en sånn situasjon som hun har gjort de siste dagene - for å dele trøst og egenerfaring - de fleste ville vegret seg eller ikke orket. Vamp gir. Vamp holder ikke opp fordi det blir for mye. Vamp tåler litt, gjerne for andres del. Hatten av for deg, lille søte rare snille vamp. Selv for meg har du gjort så ufattelig mye med dine enkle og gode ord, i de verste situasjoner jeg ikke forventer noen skal forstå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drue Skrevet 6. august 2012 #1648 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Hvor er det alle KG-folka har møttes egentlig? Overraskende mange som har møtt hverandre. Kan noen lage en "hvem fra KG har du møtt"-tråd? Så kan vi lage et kart over alle kontaktene. Endret 6. august 2012 av Drue 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. august 2012 #1649 Del Skrevet 6. august 2012 Hvor er det alle KG-folka har møttes egentlig? Overraskende mange som har møtt hverandre. Kan noen lage en "hvem fra KG har du møtt"-tråd? Så kan vi lage et kart over alle kontaktene. haha, sjokkerende mange har ramlet bort til meg mens jeg har vært på jobb på en eller annen nattklubb og breket ut - mer eller mindre sjarmerende - "du er han der wildthing fra KG, er du ikke?" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 6. august 2012 #1650 Del Skrevet 6. august 2012 Beklager at jeg går offtopic nå, men først nå så jeg tråden til Sobril som dere nevner her. Den er virkelig et bevis på at det finnes veldig mange godhjertede mennesker her inne! Når noen deler så bunnærlig på et forum fortjener de alt jeg har av respekt og beundring, så jeg vil gjerne trekke frem Sobril (jeg har nevnt deg før i denne eller lignende tråd, vet jeg) og alle de fine menneskene som har svart i tråden hennes! Dere er virkelig bra folk! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 7. august 2012 #1651 Del Skrevet 7. august 2012 Kjære Yvonne. Jeg glemte deg på lista mi. Du er absolutt en dame jeg har stor respekt for! Tusen hjertlig, og i like måte! Jeg må bare takk de om har nevnt meg, jeg blir faktisk rørt her jeg sitter. Brukere jeg liker? Det er veldig mange, faktisk så mange at jeg sikkert glemmer alle hvis jeg lister dem opp. Derfor skriver jeg: ingen nevnt, ingen glemt. Mvh Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest20 Skrevet 7. august 2012 #1652 Del Skrevet 7. august 2012 kaffemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 7. august 2012 #1653 Del Skrevet 7. august 2012 kaffemor Søt du Lydia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 7. august 2012 #1654 Del Skrevet 7. august 2012 Hvor er det alle KG-folka har møttes egentlig? Overraskende mange som har møtt hverandre. Kan noen lage en "hvem fra KG har du møtt"-tråd? Så kan vi lage et kart over alle kontaktene. Du kan starte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 7. august 2012 #1655 Del Skrevet 7. august 2012 Siden Vampen er i vinden akkurat nå i denne tråden, så vil jeg benytte anledningen til å si at Vampen virker som en god og empatisk person, men som hun selv sier så er man jo ikke slik mot de som ikke fortjener det. Jeg og hun har hatt våre små "krangler", men likevel sendte hun meg en PM da jeg slet ganske mye. Sånt står det respekt av og jeg setter utrolig stor pris på det! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henrix Skrevet 7. august 2012 #1656 Del Skrevet 7. august 2012 Jeg liker iallefall at "urr" har en avatar som avatar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 7. august 2012 #1657 Del Skrevet 7. august 2012 Tråden ryddet for offtopic og negativ omtale av brukere. KG på dassen og heksejukking kan diskuteres videre her. Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 7. august 2012 #1658 Del Skrevet 7. august 2012 Må føye til Vampen, Sobril, Yvonne og fruN på lista mi. Vampen sine innlegg har jeg alltid satt pris på, men de siste dagene har hun vært et virkelig medmenneske som har bydd på seg selv og gitt av seg selv. Og Sobril, jeg har ikke ord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 7. august 2012 #1659 Del Skrevet 7. august 2012 Tråden ryddet for offtopic og negativ omtale av brukere. KG på dassen og heksejukking kan diskuteres videre her. Bond, mod Du er helt fantastisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Urr Skrevet 7. august 2012 #1660 Del Skrevet 7. august 2012 Jeg liker iallefall at "urr" har en avatar som avatar Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå