Gjest Bandit Skrevet 6. januar 2012 #521 Del Skrevet 6. januar 2012 Yes. Dagens musikk har gått til hællvette. Ja, det var noe annet den gang jeg var ung! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 6. januar 2012 #522 Del Skrevet 6. januar 2012 Envy, søt og hyggelig jente! Moro at jeg faktisk har blitt nevnt her :> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 6. januar 2012 #523 Del Skrevet 6. januar 2012 Nozmonster. Fordi hun er den eneste brukeren jeg husker fra hver gang jeg leser i tråder Jeg er nok ganske NEWB her ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 6. januar 2012 #524 Del Skrevet 6. januar 2012 Mnåååh, Bandit og Katten. må være verdens søteste pensjonister. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 6. januar 2012 #525 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg er ikke søt. JEG ER BARKS OG MANDIG! Ok, litt søt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 6. januar 2012 #526 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg er ikke søt. JEG ER BARKS OG MANDIG! Ok, litt søt da. Jeg tror adjektivene vi begge leter etter er liten og nusselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 6. januar 2012 #527 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg tror adjektivene vi begge leter etter er liten og nusselig. Jeg kan leve med liten og nusselig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 6. januar 2012 #528 Del Skrevet 6. januar 2012 Ok da. Jeg kan overleve som liten og nusselig. Det er jo akkurat som junior! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 6. januar 2012 #529 Del Skrevet 6. januar 2012 Waco :rodmer: Den søteste og kjekkeste på hele vide KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 7. januar 2012 #530 Del Skrevet 7. januar 2012 Bustenskjold Du er av og til så morsom at jeg krøller meg, og så virker du varm bak alt sammen Og Moscato. Har sansen for innsikten du ofte viser og skjærer igjennom med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 7. januar 2012 #531 Del Skrevet 7. januar 2012 Bustenskjold Du er av og til så morsom at jeg krøller meg, og så virker du varm bak alt sammen Ååh takk Var faktisk på tur inn for å nevne deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 7. januar 2012 #532 Del Skrevet 7. januar 2012 Litt søtt at alle som blir nevnt av noen tilfeldigvis liker personen tilbake! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 7. januar 2012 #533 Del Skrevet 7. januar 2012 Litt søtt at alle som blir nevnt av noen tilfeldigvis liker personen tilbake! Tja, men jeg har ikke sett så mye av Flair før i kveld, så jeg gjemmer meg bak den unnskyldningen uten problemer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 7. januar 2012 #534 Del Skrevet 7. januar 2012 Tja, men jeg har ikke sett så mye av Flair før i kveld, så jeg gjemmer meg bak den unnskyldningen uten problemer Du trenger ikke unnskylde deg. Jeg mener oppriktig at det er søtt. Vi mennesker er søte når vi blir likt, og denne tråden beviser at en liker en annen bedre når man får bekreftet at de liker en. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 7. januar 2012 #535 Del Skrevet 7. januar 2012 Du trenger ikke unnskylde deg. Jeg mener oppriktig at det er søtt. Vi mennesker er søte når vi blir likt, og denne tråden beviser at en liker en annen bedre når man får bekreftet at de liker en. Det er sant. Men så liker jeg deg også da Kliss uavhengig av hva du måtte mene tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 7. januar 2012 #536 Del Skrevet 7. januar 2012 Det er sant. Men så liker jeg deg også da Kliss uavhengig av hva du måtte mene tilbake Men jeg liker jo deg å. Selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 7. januar 2012 #537 Del Skrevet 7. januar 2012 Ååh takk Var faktisk på tur inn for å nevne deg også Så koselig! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 7. januar 2012 #538 Del Skrevet 7. januar 2012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 7. januar 2012 #539 Del Skrevet 7. januar 2012 Visst liker du mennesker. Du maler som en, ehhh, katt når du blir strøket på og kjælt med . Altså liker jeg å bli strøket på og kjælt med - trenger ikke like mennesket som gjør det! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 7. januar 2012 #540 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg ble akkurat kalt spydig og drittsekk i en annen tråd her nå, så jeg er tydeligvis ikke så snill. Men selv syns jeg det er mange her som virker hyggelige. Er noen jeg merker meg mer enn andre, og mange er allerede nevnt her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå