Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo faktisk ganske koselig å bli nevnt. (Ganske utrolig siden jeg pleier å liste meg rundt her inne på natten.) Så jeg tenkte jeg kunne nevne en haug av de jeg liker her inne. Med tanke på at det er de aller fleste, så kommer jeg garantert til å glemme mange. Men er i det minste koselig for de få jeg husker :)

Selvsagt liker jeg Giacomo_P, som er en av mine absolutt favoritter her inne. I tillegg nevner jeg i fleng: Wonders,

Tror jeg stopper der. Så får jeg heller legge til flere når jeg kommer på de, siden jeg vet at det er mange jeg har glemt i natt :)

Jeg kuttet vekk mange av de andre i fleng. Takk Swarovski :foto:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen, tusen takk til dere som nevner meg i slike tråder.

Min liste over brukere jeg liker, er veldig lang og jeg er redd for å glemme noen. Mange er sikkert nevnt i andre tråder så det kan hende jeg bommer i akkurat denne tråden. Dessuten husker jeg ikke alle nick. Men - husk at jeg er veldig, veldig gammel og hukommelsen spiller meg nok et puss. :fnise:

De jeg kommer på helt umiddelbart er Bergans, Katten, I Grosny, Giacomo P, Piper, Gorgonzola, Mann42, Raven Emerald, Cannavero, Blondie65, Purple Haze, Norah, Vera Vinge, MorAase,Belladonna, Grønt Blad, KateW, Mike Waters2.0, Optimist42, Jalp, Cuckold, Tabris, Wonders, Antlers, "gjest", Røyskatt, Suzy, Yvonne, Imli, Hikken, Strykebrett, Anuket,Kråkesaks, Lumpelure, Pinting, og MANGE MANGE fler som jeg ikke husker nicket til akkurat nå. Men det er veldig mange flotte brukere her.

Hvis jeg har glemt akkurat deg, så beklager jeg.

Neier og bukker, og jeg liker deg oxo. Du er artig og klok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BamseB

Uanonymbruker.

Det at du bruker mikrobølgeovnen din som oppbevaringsboks fordi du ikke vet hva du skal bruke den til gjør deg fortjent til en plass i hjertet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor nevner ingen Katten?

Nevn en bruker som du liker som IKKE er en av dem som alltid blir nevnt

Derfor.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Belles Gunnes - vet ikke om hun er nevnt før, men i hvert falle en kvinne jeg har fått sansen for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Belles Gunnes - vet ikke om hun er nevnt før, men i hvert falle en kvinne jeg har fått sansen for!

Aww takk :jepp:

Du er også en jeg har lagt merke til, for du får meg alltid til å smile :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Uanonymbruker.

Det at du bruker mikrobølgeovnen din som oppbevaringsboks fordi du ikke vet hva du skal bruke den til gjør deg fortjent til en plass i hjertet mitt :)

Åh nå ble jeg glad! :rodmer:

Tror jammen jeg må printe ut kommentaren din og putte den i mikroen, det virker bare rett og rimelig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BamseB

Åh nå ble jeg glad! :rodmer:

Tror jammen jeg må printe ut kommentaren din og putte den i mikroen, det virker bare rett og rimelig :fnise:

Haha :)

Så i mikroen skal komplimentet, mellom regninger og julepynt..

Koselig dav :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Belles Gunnes - vet ikke om hun er nevnt før, men i hvert falle en kvinne jeg har fått sansen for!

Aww takk :jepp:

Du er også en jeg har lagt merke til, for du får meg alltid til å smile :jepp:

Tror jeg har nevnt begge dere to før, men uansett fortjener dere å nevnes igjen :rodmer:

Åh nå ble jeg glad! :rodmer:

Tror jammen jeg må printe ut kommentaren din og putte den i mikroen, det virker bare rett og rimelig :fnise:

Og du da, som ga meg en herlig latter av denne Robin Hood-Benny Hill-Rudolf Nurejev-skapningen din..

:fnise:

Har de siste dagene fått opp øynene for Cathrine88 & nissejenta, herlig ironi og sarkasme fra slagkraftige unge damer :takke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest uAnonymBruker

Haha :)

Så i mikroen skal komplimentet, mellom regninger og julepynt..

Koselig dav :skratte:

Nei man kan da ikke ha julepynt i mikroen, det er jo ikke normalt :gjeiper:

Og du da, som ga meg en herlig latter av denne Robin Hood-Benny Hill-Rudolf Nurejev-skapningen din..

:fnise:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de siste dagene fått opp øynene for Cathrine88 & nissejenta, herlig ironi og sarkasme fra slagkraftige unge damer :takke:

Takk takk Busten. Du virker som en riktig så likandes kar selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Corto Maltese

jeg ser for meg at den kommentaren fra Corto Maltese kom fordi han ikke har blitt nevnt her i det hele tatt/ noe særlig.

Beklager men hva en gjeng fremmede menensker tenker om meg eller om de liker meg eller ikke er ikke noe jeg bryr meg om.

Og uansett så er ikke jeg på dette forumet for og bli likt

Endret av Corto Maltese
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

Beklager men hva en gjeng fremmede menensker tenker om meg eller om de liker meg eller ikke er ikke noe jeg bryr meg om.

superlulz

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...