Personlig12 Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 Ja jeg vet dere er her og at dere leser denne tråden. Dere får sykt mye pes her inne, såklart det er et kvinneforum, men dere sniker som det holder. For å finne ut hvordan VI fungerer. Hvordan vi tenker, hva vi diskuterer og hvordan vi forholder oss til ulike ting. Tenker dere lærer endel om oss. Finnes det et manneforum på lik linje med KG? Uansett om det hadde gjort så hadde det nok ikke vært like stor aktivitet som her inne. Men gutter, hvordan fungerer dere egentlig? Hva blir urettferdiggjort ift dere her inne, hva tenker dere om det dere leser her inne, og er vi helt på jorde om problemstillinger vi tar opp? Er vi virkelig så ulike at vi overhodet ikke sjønner hverandre eller hva går det i? Hadde vært moro å hørt fra dere hva dere tenker om oss kvinner her inne, og hva som er irrelavante problemstillinger og hva som faktisk kan oppleves som faktiske problemstillinger.
Mr.Omg Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 (endret) Finnes det et manneforum på lik linje med KG? Uansett om det hadde gjort så hadde det nok ikke vært like stor aktivitet som her inne. Diskusjon.no er vel den "mannlige" versjonen av KG. Men det er ikke like koselig som KG Men gutter, hvordan fungerer dere egentlig? Vi er forskjellige og fungerer derfor forskjellig. Akkurat som dere kvinner. Hva blir urettferdiggjort ift dere her inne, hva tenker dere om det dere leser her inne, og er vi helt på jorde om problemstillinger vi tar opp? Jeg syns det er synd at jeg som mann må ha en god grunn/rettferdiggjøre hvorfor jeg er her. Det virker som om noen av damene her er paranoide og tror at jeg har en ond agenda for å være her.Det kommer jo av og til noen spydige kommentarer om at jeg (og andre menn) ikke hører hjemme her, og at vi burde dra dit peppern gror bare fordi vi er menn på KG. Det er helt klart noen her som burde gå til psykolog da de tydeligvis har store problemer og vrangforestillinger om menn (De som f.eks påstår at alle er uærlige og er utro så fort vi får sjansen). Mange av problemstillingene dere tar opp er ikke helt på jordet, men noen ganger så burde dere prøve å snakke med han dere er sammen med om problemet før dere lager en tråd om det. Tråder a la "hva tenker han?" eller "hva vil han?" er det jo som regel bare han som vet Er vi virkelig så ulike at vi overhodet ikke skjønner hverandre eller hva går det i? Nei, jeg tror ikke vi er så forskjellige som man skulle tro.Tenker man at det motsatte kjønn er vanskelig å forstå så blir de jo nettopp det. Vi må bare lære å se og snakke med hverandre uten så mye tull imellom. Hadde vært moro å hørt fra dere hva dere tenker om oss kvinner her inne, og hva som er irrelevante problemstillinger og hva som faktisk kan oppleves som faktiske problemstillinger. Hva jeg tenker om dere kvinner: Dere er herlige skapninger! Men som sagt, noen få av dere sliter litt med menn. Endret 10. desember 2011 av Mr.Omg 4
Gjest en mann Skrevet 10. desember 2011 #5 Skrevet 10. desember 2011 Litt lei av å forklare meg for damer om hvorfor jeg er på KG for å "rettferdiggjøre" meg, og generelt forholde meg til kvinners fordommer om at menn er så incredibly forskjellige fra dere selv... Diskusjon.no
Personlig12 Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2011 Freak pga? Ja ok, så var det kanskje teit å ta opp da. Men etter å ha lest endel tråder her inne ser jeg jo at dere hele tiden prøver å forsvare dere, er uforståelige til det som er problemstillingen og er totalt uenige i slik vi oppfatter dere. Klart dere fungerer ulikt, ikke det jeg mener. Ville bare høre litt hva dere tenker om oss etter å ha være/lest/analysert trådene her inne. Jeg vet dere mener noe, jeg vet dere syns vi er spinnhakka gærna noen ganger. Men NÅR er vi det, NÅR overreagerer vi, NÅR og HVORDAN oppfatter dere oss her inne??? Er vel for faen meg ikke freak for det? Knips dere jenter som faktisk har lurt på dette?
Gjest en mann Skrevet 10. desember 2011 #7 Skrevet 10. desember 2011 Freak pga? Ja ok, så var det kanskje teit å ta opp da. Men etter å ha lest endel tråder her inne ser jeg jo at dere hele tiden prøver å forsvare dere, er uforståelige til det som er problemstillingen og er totalt uenige i slik vi oppfatter dere. Klart dere fungerer ulikt, ikke det jeg mener. Ville bare høre litt hva dere tenker om oss etter å ha være/lest/analysert trådene her inne. Jeg vet dere mener noe, jeg vet dere syns vi er spinnhakka gærna noen ganger. Men NÅR er vi det, NÅR overreagerer vi, NÅR og HVORDAN oppfatter dere oss her inne??? Er vel for faen meg ikke freak for det? Knips dere jenter som faktisk har lurt på dette? Freak, no er et forum menn bruker.. Du spørte og fikk svar. Ingen grunner for å bli så intenst nærtagende.
Gjest en mann Skrevet 10. desember 2011 #8 Skrevet 10. desember 2011 Freak, no er et forum menn bruker.. Du spørte og fikk svar. Ingen grunner for å bli så intenst nærtagende. Her skulle det selvsagt stått et punktum... http://freak.no/ 1
Gjest Katten. Skrevet 10. desember 2011 #9 Skrevet 10. desember 2011 Freak pga? Ja ok, så var det kanskje teit å ta opp da. Men etter å ha lest endel tråder her inne ser jeg jo at dere hele tiden prøver å forsvare dere, er uforståelige til det som er problemstillingen og er totalt uenige i slik vi oppfatter dere. Klart dere fungerer ulikt, ikke det jeg mener. Ville bare høre litt hva dere tenker om oss etter å ha være/lest/analysert trådene her inne. Jeg vet dere mener noe, jeg vet dere syns vi er spinnhakka gærna noen ganger. Men NÅR er vi det, NÅR overreagerer vi, NÅR og HVORDAN oppfatter dere oss her inne??? Er vel for faen meg ikke freak for det? Knips dere jenter som faktisk har lurt på dette? 4
Personlig12 Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #10 Skrevet 10. desember 2011 Freak, no er et forum menn bruker.. Du spørte og fikk svar. Ingen grunner for å bli så intenst nærtagende. HAHAHAHAHAHA 2
Personlig12 Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #11 Skrevet 10. desember 2011 DAMN, jeg visste vel ikke om noe freak forum? Jeg er bare 14 år og aner ingenting om verden. Lengste jeg har reist er til skolen, det er skummelt å ta bussen, kjenner kun 17 mennesker, er ikke på facebook, hører hele tiden på Bjørn Eidsvåg, for det er det man må gjøre når man er deppa. Nemelig! 1
Gjest Katten. Skrevet 10. desember 2011 #12 Skrevet 10. desember 2011 Tyst no, kvinnemenneske. Ut på kjøkkenet med seg. (Er det ikke slik dere fungerer, forresten?)
Personlig12 Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #13 Skrevet 10. desember 2011 Finnes det et manneforum på lik linje med KG? Uansett om det hadde gjort så hadde det nok ikke vært like stor aktivitet som her inne. Diskusjon.no er vel den "mannlige" versjonen av KG. Men det er ikke like koselig som KG Men gutter, hvordan fungerer dere egentlig? Vi er forskjellige og fungerer derfor forskjellig. Akkurat som dere kvinner. Hva blir urettferdiggjort ift dere her inne, hva tenker dere om det dere leser her inne, og er vi helt på jorde om problemstillinger vi tar opp? Jeg syns det er synd at jeg som mann må ha en god grunn/rettferdiggjøre hvorfor jeg er her. Det virker som om noen av damene her er paranoide og tror at jeg har en ond agenda for å være her.Det kommer jo av og til noen spydige kommentarer om at jeg (og andre menn) ikke hører hjemme her, og at vi burde dra dit peppern gror bare fordi vi er menn på KG. Det er helt klart noen her som burde gå til psykolog da de tydeligvis har store problemer og vrangforestillinger om menn (De som f.eks påstår at alle er uærlige og er utro så fort vi får sjansen). Mange av problemstillingene dere tar opp er ikke helt på jordet, men noen ganger så burde dere prøve å snakke med han dere er sammen med om problemet før dere lager en tråd om det. Tråder a la "hva tenker han?" eller "hva vil han?" er det jo som regel bare han som vet Er vi virkelig så ulike at vi overhodet ikke skjønner hverandre eller hva går det i? Nei, jeg tror ikke vi er så forskjellige som man skulle tro.Tenker man at det motsatte kjønn er vanskelig å forstå så blir de jo nettopp det. Vi må bare lære å se og snakke med hverandre uten så mye tull imellom. Hadde vært moro å hørt fra dere hva dere tenker om oss kvinner her inne, og hva som er irrelevante problemstillinger og hva som faktisk kan oppleves som faktiske problemstillinger. Hva jeg tenker om dere kvinner: Dere er herlige skapninger! Men som sagt, noen få av dere sliter litt med menn. 1
Gjest en mann Skrevet 10. desember 2011 #14 Skrevet 10. desember 2011 Han svarte på spørsmålet gjorde han ikke det. Er det noe å få premie for? Snål, du.
Gjest en mann Skrevet 10. desember 2011 #15 Skrevet 10. desember 2011 Tyst no, kvinnemenneske. Ut på kjøkkenet med seg. (Er det ikke slik dere fungerer, forresten?) :skratte: Herlig.
Gjest en mann Skrevet 10. desember 2011 #16 Skrevet 10. desember 2011 DAMN, jeg visste vel ikke om noe freak forum? Jeg er bare 14 år og aner ingenting om verden. Jammen, snille deg, du spurte jo.Da får du jo svar og... Dessuten, er ikke du litt ung for å henge på KG, og det midt på natta? 1
Gjest EL-Jesus Skrevet 10. desember 2011 #17 Skrevet 10. desember 2011 Det er noen ganger jeg har trodd jeg så en edderkopp i øyekroken av noe jeg har lest eller opplevd, mer kan en desverre ikke si grunnet noen tabuer som står bom fast.
Gjest en mann Skrevet 10. desember 2011 #18 Skrevet 10. desember 2011 Det er noen ganger jeg har trodd jeg så en edderkopp i øyekroken av noe jeg har lest eller opplevd, mer kan en desverre ikke si grunnet noen tabuer som står bom fast. (Fler som drikker her, skjønner jeg...)Hikdst. 2
Personlig12 Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #19 Skrevet 10. desember 2011 Tyst no, kvinnemenneske. Ut på kjøkkenet med seg. (Er det ikke slik dere fungerer, forresten?) Jo igrunn... Hadde det ikke vært for Mr. Henry Ford som i sin tid halverte lønningene til mennene slik at kvinnene også ble nødt til å jobbe for å få husholdningen til å gå opp så hadde vi fremdeles vært der. Og om våre mødre (de egoistiske 68erne) hadde lært oss å lage mat, og vi faktisk hadde lært dette på skolen så hadde vi fremdeles vært der. Om ikke demonstrative kvinner hadde knust på vinduer og satt butikker i brann i sin tid, kun for å jobbe 7,5 timer for luselønn hadde vi fremdeles vært der. Så mannemennesket, IKKE skyld dette på meg. Jeg skulle gjerne vært hjemme og tatt meg av mann, barn, hus og mat jeg. Men samfunnet er tyverr ikke lagt opp slik at jeg kan det. Sorry mate! 2
Personlig12 Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #20 Skrevet 10. desember 2011 Han svarte på spørsmålet gjorde han ikke det. Er det noe å få premie for? Snål, du. Jeg er dritsnål. Her på vestlandet betyr snål - søt. Så takk for komplimentet 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå