Gå til innhold

Hotteste mann for tiden!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjer med alle "vampyrene" i tråden? :fnise:

Men, ja, jo... Han er fin å se på : D

haha, forbinder han for det meste til The O.C. hvor han er tidenes badass. Kan ærlig innrømme at jeg liker slemgutt bildet jeg har av han i hodet mitt.

Gjest Badabing
Skrevet

Ingen tvil om at vi har veeeeeldig forskjellig smak. :gjeiper:

Synes han så mye eldre ut enn Butler, som jeg absolutt synes er kjekk. Liker de litt rufsete. Og liker de rocka:

Stian i Djerv

Finnes mange kjekke menn :)

Skrevet

Jeg har alltid hatt en greie for Matt Damon. Det er noe med brains vs looks som er hot. Samboeren kunne som ungdom vært lillebroren til Damon og er den smarteste jeg har vært sammen med.

Hvis vi skal gå for kun looks uten å bry oss med detaljer som rusfrihet og evne til å ta vare på seg selv, så sier jeg ja takk, gjerne og mer til til Robert Downey Jr. Var klysete sukkersøt pening på 80-tallet, har blitt den peneste av de alle.

Skrevet

Alt for mange macho menn for min smak. Jeg vil heller ha han. :)

• Liker 1
Skrevet

Enig :) Men hvorfor får menn lov til å ha skjeve og rare neser og fremdeles bli regnet som sexsymbol slik som ryan gosling og alexander skarsgård? Det er veldig skjelden kvinner "får lov"....

Skrevet

Enig :) Men hvorfor får menn lov til å ha skjeve og rare neser og fremdeles bli regnet som sexsymbol slik som ryan gosling og alexander skarsgård? Det er veldig skjelden kvinner "får lov"....

GODT spørsmål. :)

Skrevet

Det sammen gjelder arr, grått hår, rynker og you name it... Hvor mange kvinnelige sexsymbol vet du om med jerngrått hår slik som george clooney?????? :forvirret:

Skrevet

Det sammen gjelder arr, grått hår, rynker og you name it... Hvor mange kvinnelige sexsymbol vet du om med jerngrått hår slik som george clooney?????? :forvirret:

Helen Mirren?

• Liker 2
Skrevet

Haha, har knapt aldri følt meg usikker i forhold til utseende før men kansje jeg må begynne! JEG HAR JO IKKE SKJEGG!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...