Gå til innhold

Hotteste mann for tiden!

Fremhevede innlegg

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Sett ham i Boardwalk Empire? Totalt rå som Jimmy Darmody.

Husker han bare fra Dawsons Creek jeg :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet (endret)

Ikke så verst han her heller

Endret av Maria_Marihøne
Skrevet

ingenting å diskutere, dr shepherd uten tvil :):)

Gjest SoWanted
Skrevet

ingenting å diskutere, dr shepherd uten tvil :):)

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!

Dr.Sloan :rodmer:

Skrevet

Jeg vil se flere av disse hotte gutta her kose litt med hverandre.......bare litt bi..... :)

Skrevet

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!

Dr.Sloan :rodmer:

Kunne ikke vært mer enig!

:rodmer:

Gjest Levitate
Skrevet

Vet ikke helt om jeg er en håpløs romantiker, klissete eller utrolig forelsket, men jeg må si at ingen av mennene her inne slår utseendet til den fantastisk kjekke kjæresten min... :sjenert:

Skrevet

Michael Pitt.

Michael-Pitt-b.jpg

Spilte ikke han der sånn skikkelig psycho/freak i en eller annen film da? Får bare vibber til den jeg..:s

Skrevet

Virker som dere kvinner setter opp "personlighet" med utssende, til mannlige skuespillere?

Hvis man KUN skulle sett på det fysiske, så hadde vell det dukket opp mere mannlige modeller og slikt, skulle jeg tro?

Gjest Bloodless
Skrevet

Virker som dere kvinner setter opp "personlighet" med utssende, til mannlige skuespillere?

Hvis man KUN skulle sett på det fysiske, så hadde vell det dukket opp mere mannlige modeller og slikt, skulle jeg tro?

For min del, nei. Liker litt særpreg og mannlige modeller blir for polerte.

Skrevet

For min del, nei. Liker litt særpreg og mannlige modeller blir for polerte.

Når det gjelder mannlige modeller er de nok polerte på bilder men ikke nødvendigvis til hverdags.

Skrevet

Spilte ikke han der sånn skikkelig psycho/freak i en eller annen film da? Får bare vibber til den jeg..:s

I opptil flere filmer. Fantastisk skuespiller.

Gjest fireflies
Skrevet

Hank Moody i Californication. Akkurat passe kjekk, akkurat basse badboy. :rodmer:

Skrevet

Du trenger definitivt se Dreamers om du ikke har gjort det tidligere! :lur:

Skrevet

Bare utseendet er ikke nok nei, pga det er ikke det som gjør mannen.

Du trenger definitivt se Dreamers om du ikke har gjort det tidligere! :lur:

Sett det, vil svært gjerne gjøre det.

Skrevet

De fleste kvinner evner ikke å se på kun et bilde og si at en mann er kjekk. Har jeg forstått på KG.

Jeg klarer det. Og sikkert derfor jeg synes veldig mange av de som er lagt ut her ikke er noe spesielt hotte - for jeg har aldri sett de før - så har ikke en "personlighet" å koble til de. De ser OK ut, men ikke noe mer enn det. De er ikke billedskjønne. Men de er sikkert hotte i den rollen de spiller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...