Gå til innhold

Fredsprisvinner refser ekstremister.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skriver om dette fordi på forsiden av VG står det :

Fredsprisvinner refser

ekstremister

Ber folk stole på islam

OK hun er lei "Høyre ekstreme" og vil vi skal gi Islam en sjanse tenker jeg. Så går jeg inn i artikkelen å leser noe helt annet:

Fredsprisvinner refset radikale muslimer

Det jeg reagerer på er at VG ofte manipulerer overskriftene sine. Når det er noe de ikke liker så har jeg en følse at de endrer og omformulerer. Som om de prøver å skrive slik de ønsker at ting skal være og ikke slik det egentlig er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skriver om dette fordi på forsiden av VG står det :

Fredsprisvinner refser

ekstremister

Ber folk stole på islam

OK hun er lei "Høyre ekstreme" og vil vi skal gi Islam en sjanse tenker jeg. Så går jeg inn i artikkelen å leser noe helt annet:

Fredsprisvinner refset radikale muslimer

Det jeg reagerer på er at VG ofte manipulerer overskriftene sine. Når det er noe de ikke liker så har jeg en følse at de endrer og omformulerer. Som om de prøver å skrive slik de ønsker at ting skal være og ikke slik det egentlig er.

Jeg tolket det som det sto i artikkelen. Men de gjør jo sånt for å trekke lesere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver om dette fordi på forsiden av VG står det :

Fredsprisvinner refser

ekstremister

Ber folk stole på islam

OK hun er lei "Høyre ekstreme" og vil vi skal gi Islam en sjanse tenker jeg. Så går jeg inn i artikkelen å leser noe helt annet:

Fredsprisvinner refset radikale muslimer

Det jeg reagerer på er at VG ofte manipulerer overskriftene sine. Når det er noe de ikke liker så har jeg en følse at de endrer og omformulerer. Som om de prøver å skrive slik de ønsker at ting skal være og ikke slik det egentlig er.

Hvordan kan hun være en del av Det muslimske brorskap hvis hun refser radikale muslimer? Mener hun at Det muslimske brorskap ikke er radikale muslimer?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan hun være en del av Det muslimske brorskap hvis hun refser radikale muslimer? Mener hun at Det muslimske brorskap ikke er radikale muslimer?

Hun er vel av den delen av det muslimske brorskap som mener vil ha oss til å tro de er en humanistisk og dmokratisk organisasjon .

Beklager, jeg stoler ikke på religiøse organisasjoner som vil styre andre mennesker .

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest toro gjest

Hun har ikke noe religiøs organisasjon, alt hu ville si var at folk skal slutte å frykte Islam eller fobinde den med negetivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har ikke noe religiøs organisasjon, alt hu ville si var at folk skal slutte å frykte Islam eller fobinde den med negetivitet.

Hun er medlem av islamistpartiet Islah, som representerer Det muslimske brorskap i Jemen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke noe religiøs organisasjon, alt hu ville si var at folk skal slutte å frykte Islam eller fobinde den med negetivitet.

"Frykt ikke imamene, lille dhimmi". Yeah right.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er muslim selv og er stolt av henne:-)

Klart du er. Hvis Dawkins hadde vunnet fredsprisen, så ville jeg ha vært stolt av ham. JEg er ateist selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hn gjør ting ret for kvinner i Jemen, et skal ikke så mye til for å si det pent... Men jeg er livredd enhver religiøs som vil ha makt. Det er den sikre vei til stagnasjon, frykt og hat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene, jeg ventet vel egentlig bare at den gale kg-gjengen ville komme og være negativ også til kvinner, i kvinneundertrykte land, som står opp og kjemper fredelig for likestilling, demokrati og fred.

FYSJ, slike kvinner vil vi ikke ha, de er farlige!!

Dere er så latterlige, ta på dere de hvite laknene deres og innrøm i det minste at dere er rasister, for EN gangs skyld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære vene, jeg ventet vel egentlig bare at den gale kg-gjengen ville komme og være negativ også til kvinner, i kvinneundertrykte land, som står opp og kjemper fredelig for likestilling, demokrati og fred.

FYSJ, slike kvinner vil vi ikke ha, de er farlige!!

Dere er så latterlige, ta på dere de hvite laknene deres og innrøm i det minste at dere er rasister, for EN gangs skyld.

Ummaen er ikke en rase. Det er et ideologisk religiøst fellesskap.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ennten det er kristne eller muslimer så er jeg generelt skeptisk til all relgion og de som skal prakke det på andre.

er vel ingen her som rakker ned på noen som prøver og hjelpe, men frykten er at hjelpen skal belønnes med evig troskap til enda en syk relgion som går ut på og skaffe makt til enkeltpersoner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere er så latterlige, ta på dere de hvite laknene deres og innrøm i det minste at dere er rasister, for EN gangs skyld.

Islam, Jødedom og kristendom er hovedagenten for sexisme. Hvorfor skulle man ikke være fiendtlig til det? Det er sosiale konstruksjoner forresten, ikke biologiske, så rasismebegrepet utgår...:filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...