AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Jeg har kommet frem til at jeg ønsker å ta brystløft. Driver fortsatt og vurderer frem og tilbake, men! Jeg gikk ned 20 kg og puppene hang ikke med (bare ned ) Jeg er egentlig litt i mot skjønnhetsoperasjoner, men tenker at dette er ok fordi det ikke er naturlig at de henger, de gjør det pga vektnedgang. Dessuten føler jeg for å være attraktiv og legger absolutt ikke skjul på det! Det føles vondt å gå uten bh, de ligger i veien og ser bare stygge ut! Men 37.000 er uansett veldig mye penger og det vil jo selvfølgelig bli arr. Hva tenker dere om dette: Er det verdt det? Ville dere heller ha vært med en som hadde litt hengepupper enn en som hadde arr etter å ha tatt operasjon for å få tilbake formen på puppene?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Det er ikke så farlig om de henger. Er det slik at de bare henger, men har fortsatt litt fasthet? Eller har lufta gått helt ut?
Gjest Katten. Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 Som mann tenker jeg slik: Om du vil ha en heftig natt med meg og intet mer, da er det verdt det. Om du kun vil at jeg skal anse deg som ei som verdsetter litt bedre pupper, over de utallige andre mulighetene 37.000 kan fikse, så er det verdt det.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #4 Skrevet 10. desember 2011 Jeg har kommet frem til at jeg ønsker å ta brystløft. Driver fortsatt og vurderer frem og tilbake, men! Jeg gikk ned 20 kg og puppene hang ikke med (bare ned ) Jeg er egentlig litt i mot skjønnhetsoperasjoner, men tenker at dette er ok fordi det ikke er naturlig at de henger, de gjør det pga vektnedgang. Dessuten føler jeg for å være attraktiv og legger absolutt ikke skjul på det! Det føles vondt å gå uten bh, de ligger i veien og ser bare stygge ut! Men 37.000 er uansett veldig mye penger og det vil jo selvfølgelig bli arr. Hva tenker dere om dette: Er det verdt det? Ville dere heller ha vært med en som hadde litt hengepupper enn en som hadde arr etter å ha tatt operasjon for å få tilbake formen på puppene? Jeg ville lett ha gjort det hvis mine pupper hang veldig fremtredende.
Gjest Skrevet 10. desember 2011 #5 Skrevet 10. desember 2011 Jeg tok selv et brystløft (ikke med silikon!!!) da jeg var 22 år - etter å ha født barn og gått opp og ned 30 kg. Hadde tendens til litt tunge og hengete pupper i utgangspunktet - og det ble ikke bedre av å få barn...Har aldri angret et sekund - men vil også si det at jeg gjorde det kun for min egen del, og tenkte aldri over om hva menn ville synes noe om arrene etterpå. Har heller aldri fått noen negative kommentarer på arrene; bare at jeg har veldig deilige pupper! Hvis det er dette du ønsker, synes jeg absolutt du skal gjøre det - selv om det koster litt penger. Det koster deg mer i lengden å være misfornøyd med deg selv. Men for guds skyld : ikke putt inn silikon! Plastpupper er IKKE ok 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #6 Skrevet 10. desember 2011 Som mann tenker jeg slik: Om du vil ha en heftig natt med meg og intet mer, da er det verdt det. Om du kun vil at jeg skal anse deg som ei som verdsetter litt bedre pupper, over de utallige andre mulighetene 37.000 kan fikse, så er det verdt det. Derfor jeg holder litt igjen, 37000 er mye penger! Hadde du blitt skuffa om du visste at kjæresten din hadde brukt 37000 kroner på brystløft, når grunnene var at hun følte de i veien og ubegagelige uten bh og at de var "ødelagt" av vektreduksjon? Hadde jeg hatt skjev nese på grunn av at den var blitt brukket, så hadde jeg sikkert fikset på den, men ikke fikset på noe som er naturlig
Gjest Katten. Skrevet 10. desember 2011 #7 Skrevet 10. desember 2011 Det er jo en tricky situasjon. Viktig å føle seg vel med seg selv. Om det er verdt 37.000 kroner, ville jeg tenkt hva som skulle vært det neste punktet på listen.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #8 Skrevet 10. desember 2011 Om jeg hadde gjort meg ferdig med barnefødsler - og brystene var så forandret at jeg ikke klarte se meg selv i speilet eller ha sex, så hadde jeg tatt et løft. Jeg har selv vurdert å minske areolaområdet, men har slått tanken fra meg av mange grunner - men aller viktigst er jo(og dette gjelder også for brystløft) at vevet i brystvorten/areolaområdet kan dø, og man ender opp med ingen brystvorte overhodet. En annen komplikasjon er jo at arrdannelsen blir veldig tydelig(dette kan man ikke alltid vite på forhånd), og da har man jo bare betalt masse penger for å få enda noe å være misfornøyd med - og så det aller viktigste; miste muligheten til å amme barn. Nå er ikke jeg slavisk på amming(dersom man ikke skulle få det til etc) - men jeg har ikke lyst å lukke for den muligheten lenge før jeg har fått barn. Men altså, dette med risikoen for at hudvevet dør og man sitter der med verden fæleste brystvorte etter et løft er grunn nok for meg til å la være, iallefall.
Gjest MorAase Skrevet 10. desember 2011 #9 Skrevet 10. desember 2011 Hva er det helsemessige aspektet i det hele? 1
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2011 #10 Skrevet 10. desember 2011 Jeg har kommet frem til at jeg ønsker å ta brystløft. Driver fortsatt og vurderer frem og tilbake, men! Jeg gikk ned 20 kg og puppene hang ikke med (bare ned ) Jeg er egentlig litt i mot skjønnhetsoperasjoner, men tenker at dette er ok fordi det ikke er naturlig at de henger, de gjør det pga vektnedgang. Dessuten føler jeg for å være attraktiv og legger absolutt ikke skjul på det! Det føles vondt å gå uten bh, de ligger i veien og ser bare stygge ut! Men 37.000 er uansett veldig mye penger og det vil jo selvfølgelig bli arr. Hva tenker dere om dette: Er det verdt det? Ville dere heller ha vært med en som hadde litt hengepupper enn en som hadde arr etter å ha tatt operasjon for å få tilbake formen på puppene? Jeg har gjort det. Jeg er ferdig med barn dog, og vil anbefale å vente med slikt til du vet om du skal ha barn/flere barn. http://www.locateadoc.com/pictures/cosmetic-surgery/breast-lift-surgery.html/page/7 før/etterbilder. Hadde heng på 27cm fra kravebeinet og ned til brystknoppen. Mye skrukk. Nå har jeg fine runde normale pupper som titter oppover slik de skal. Uten innlegg. Samme størrelse som før. Litt over et år siden, arrene er bortimot usynlige nå. Litt nedsatt følelse i brystknoppen, men det er verdt det! Og jeg føler overhodet ikke for å fly hos kirurg og fikse på alt mulig annet etter dette. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #11 Skrevet 10. desember 2011 Pass på at du finner en god kirurg. Se på dette bldet: http://www.locateadoc.com/pictures/kaye-mitchell-43954.html Puppene er ikke stygge, men det er vanskelig å se forskjellen på før og etterbildene.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #12 Skrevet 11. desember 2011 Hva er greia med at det er greit å ha brystløft, men ikke legge inn silikon? De som har fått for mye fra naturens side kan altså få lov å ta vekk og korrigere hengethet, men de som har fått for lite kan ikke gjøre sine større? De som allerede har over 200 grams pupper burde ikke få lov å riste pekefinger om plastikkpupper til andre, altså... Ærlig talt. Og "fine runde pupper som peker oppover slik de skal" er ikke nødvendigvis normalen når man har fått barn/blitt eldre/noen har det aldri. Til ts: Gjør det hvis du vil det selv, men å ha et spørreskjema for å sjekke om menn vil være med deg om du har de eller de puppene blir litt bortkasta. Du vil vel ikke ha en fyr som rangerer damer kun ut i fra puppene?
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2011 #13 Skrevet 11. desember 2011 Hva er greia med at det er greit å ha brystløft, men ikke legge inn silikon? De som har fått for mye fra naturens side kan altså få lov å ta vekk og korrigere hengethet, men de som har fått for lite kan ikke gjøre sine større? De som allerede har over 200 grams pupper burde ikke få lov å riste pekefinger om plastikkpupper til andre, altså... Ærlig talt. Og "fine runde pupper som peker oppover slik de skal" er ikke nødvendigvis normalen når man har fått barn/blitt eldre/noen har det aldri. Til ts: Gjør det hvis du vil det selv, men å ha et spørreskjema for å sjekke om menn vil være med deg om du har de eller de puppene blir litt bortkasta. Du vil vel ikke ha en fyr som rangerer damer kun ut i fra puppene? Greia er at for mye hud og heng ofte er slitsomt å gå med. Det beveger seg for mye og det er ugreit med størrelser på undertøy. Man er en størrelse men må bruke en annen og "rulle" ting på plass. Det blir dessuten svett og sårt på undersiden av henget. Trener man for eksempel er det like slitsomt med kraftig heng som med stor byste. Men ikke halvparten så enkelt å stroppe på plass! Brystløft er en "enkel" korrigering der man fjerner overflødig hud. Etterpå har man bare et arr. Silikon er et fremmedlegeme som plasseres inn i kroppen der man utsetter seg for risiko i årevis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå