AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Hei alle sammen Jeg har veldig lyst å få en opprydning i hundrevis av bilder jeg er tagget i. Som andre personer har lagt ut av meg. Jeg har lyst å se absolutt alle bildene av meg selv, slik at jeg har en OVERSIKT over hva som ligger ute på facebook av bilder av meg. Men mye bilder som jeg er tagget i, vil jeg at venner på facebook skal kunne se, og enkelte vil jeg at KUN JEG kan se. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Jeg ser det er kommet en ny greie "På profilen din- FJERN", men da fjerner man ikke tagget. Kan noen forklare dette? Hvordan det fungerer?
Gjest Tekola Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Tror ikke du kan gjøre det sånn at kun du kan se bilder andre har lagt ut av deg.
loffen Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Facebooks personverninstillinger har blitt et rent helvete!
Gjest gjest Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 Tror ikke du kan gjøre det sånn at kun du kan se bilder andre har lagt ut av deg. Man kan iallefall gjøre slik at bare du kan se bilder du er tagget i..
Gjest Tekola Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Man kan iallefall gjøre slik at bare du kan se bilder du er tagget i.. ...Så bildene blir skjult også for den som har lagt dem ut og de andre som er tagget på dem?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå