Gå til innhold

Studierommet

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :) søtt :) hun er sikkert sååå spent :)

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Hvorfor finnes det ikke slike hyggelige mannfolk der jeg studerer da? :fnise:

Gjest Thessie!
Skrevet (endret)

Spurte om nummeret i dag og fikk det :)

Må si jeg liker gutter som tørr å ta initiativ. Skulle vært flere som deg! :jepp:

Endret av Thessie!
Skrevet (endret)

Slenger meg inn i samtalen, og må si meg enig med begge to over her.

Og med tanke på ringer, så tror jeg at man må glemme de og heller ta sjangsen å gå bort. Jeg går med ring fra en tidligere kjæreste, håper virkelig at det ikke gjør folk skeptiske til å ta kontakt - selv om jeg har den på langfingeren på "feil" hånd.

Endret av Violeta
Skrevet

Bra jobba SemperFi! Hilsen mannlig medstudent som også går på UiA, Kristiansand vel og merke...

=)

• Liker 1
Gjest SemperFi
Skrevet

Ja ... Vi for se hvordan det går da.

Eksamen på mandag også skal jeg hjemover til kr.sand. Jeg skulle sende en sms etter den 17, da var hun hjemme.

Skrevet

How do you do it?!

Teach me! plz

• Liker 1
Skrevet

I love it! Skulle ønske jeg turte å være som SemperFi i edru tilstand også! Men nå har jeg tatt en sjans, og jeg skal ikke slette det i morgen når jeg våkner. Enten er han interessert, eller så er han ikke!

Takk, SemperFi, for at du får meg til å ikke skulle bry meg om å stå igjen med utgangspunktet!

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Gjest SemperFi
Skrevet

Kjapp update.

Verden er sannelig liten!

Snakka med ei venninne om denne dama, og det viste seg at faren hennes har vært samboer med moren hennes.

Så de kjenner hverandre godt. Og da kom det også fram at hun har en kjæreste, noe som jeg til slutt fikk fram pr sms. :sur:

Så da blir det uaktuelt for meg å bli noe mer enn venn med henne foreløpig, og det har jeg snakka med henne om.

Så inntil videre blir det bare vennskap.

Er på plass igjen på 9.1.12 får se om jeg dulter bort i andre kvinner da. ;)

Gjest UngKalven
Skrevet

Når jeg leste denne tråden gikk det plutselig opp et lite lys hos meg. Jeg ga jo selv nummeret mitt til en jente for noen uker siden, men det gikk jo ad undas. Skjønner mer av hvorfor hun aldri ringte nå.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=614185

Kjæreste eller ei, det var tøft gjort av deg SemperFi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...