ambera Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Hei:) Jeg var inne her for noen måneder siden,skulle ta prøverør i september men ble spontant gravid rett etter at jeg begynte med spray..men lykken varte bare noen uker,mistet i uke 9.Har to store barn fra før,men ønsker barn med ny mann. Er anbefalt IVF selvom jeg klarte å bli gravid igjen(etter flere års prøving), fordi de da kan hente ut de beste eggene. Er passert 40 år, så har ikke god tid. Så nå skal jeg begynne på spray i slutten av denne månedene, og egguttak/innsetting blir rundt 20.januar om alt går etter planen. Har lest en del her inne, og vet at det er sorger og gleder om hverandre. Tør ikke håpe altfor mye...det var veldig trist å miste når jeg endelig klarte å bli gravid. Er det andre her inne som skal følge noenlunde samme plan som meg? Noen som bruker Hausken?
Gjest Pippi1979 Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Vil bare si lykke til i januar - håper du blir gravid Jeg er ikke ivf, bare i prøveperiode 5.
bittelura Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Lykke til, ambera:) Her var det negativt på 1. IVFforsøk.. Hvis TR vil, så blir det fryseforsøk i januar.. Jeg bruker Porsgrunn.
kittykatt85 Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 (endret) Lykke til, ambera:) Her var det negativt på 1. IVFforsøk.. Hvis TR vil, så blir det fryseforsøk i januar.. Jeg bruker Porsgrunn. Så leit bittelura... Da satser vi på 2012. Endret 16. desember 2011 av kittykatt85
kittykatt85 Skrevet 16. desember 2011 #5 Skrevet 16. desember 2011 Her ble også første ivf forsøk negativt, så da prøver man på nytt i Jan:) full regime igjen så uttak rundt 23jan lykke til alle sammen og god jul
bittelura Skrevet 17. desember 2011 #6 Skrevet 17. desember 2011 Her ble også første ivf forsøk negativt, så da prøver man på nytt i Jan:) full regime igjen så uttak rundt 23jan lykke til alle sammen og god jul Lykke til:) God jul til deg også Krysser fingrene for at det klaffer for oss i januar:)
barnesangen Skrevet 21. desember 2011 #7 Skrevet 21. desember 2011 jeg skal igang med 3.og siste IVF ved RIksen nå i januar. Har plass for uttak i februar. Er 1974 modell og prøver fremdeles på vårt 1.barn. Ønkser deg lykke til.
kittykatt85 Skrevet 21. desember 2011 #8 Skrevet 21. desember 2011 (endret) jeg skal igang med 3.og siste IVF ved RIksen nå i januar. Har plass for uttak i februar. Er 1974 modell og prøver fremdeles på vårt 1.barn. Ønkser deg lykke til. Masse lykke til, blir spennende å følge med prøvere for år 2012. Endret 21. desember 2011 av kittykatt85
Yasmin89 Skrevet 25. desember 2011 #9 Skrevet 25. desember 2011 Hei:) Jeg var inne her for noen måneder siden,skulle ta prøverør i september men ble spontant gravid rett etter at jeg begynte med spray..men lykken varte bare noen uker,mistet i uke 9.Har to store barn fra før,men ønsker barn med ny mann. Er anbefalt IVF selvom jeg klarte å bli gravid igjen(etter flere års prøving), fordi de da kan hente ut de beste eggene. Er passert 40 år, så har ikke god tid. Så nå skal jeg begynne på spray i slutten av denne månedene, og egguttak/innsetting blir rundt 20.januar om alt går etter planen. Har lest en del her inne, og vet at det er sorger og gleder om hverandre. Tør ikke håpe altfor mye...det var veldig trist å miste når jeg endelig klarte å bli gravid. Er det andre her inne som skal følge noenlunde samme plan som meg? Noen som bruker Hausken? Hei:) Eg starter med kort regim rundt 5-7 januar, så e vel egguthenting rundt 20 kanskje då første gang eg å min mann skal til ivf behandling. Skal til sykehuset i Haugesund eg, hausken ville eg til siden de såg så fint på nettsiden:) men prøver sykehuset først:)
kirkv Skrevet 5. januar 2012 #10 Skrevet 5. januar 2012 Hei! Jeg skal starte på spray 20. januar. Hadde ett kortregime i november 2011, men fikk kun ut 1 egg på uttak som ikke var godt nok til å settes inn igjen. Vet ikke nok om hvofor jeg kun fikk ut så lite antall, jeg hadde 125ie puregon. Denne gangen prøver vi med langt regime og håper på at det er bedre. Så skal jeg også ha høyere dose, 250ie.
kittykatt85 Skrevet 6. januar 2012 #11 Skrevet 6. januar 2012 Hei! Jeg skal starte på spray 20. januar. Hadde ett kortregime i november 2011, men fikk kun ut 1 egg på uttak som ikke var godt nok til å settes inn igjen. Vet ikke nok om hvofor jeg kun fikk ut så lite antall, jeg hadde 125ie puregon. Denne gangen prøver vi med langt regime og håper på at det er bedre. Så skal jeg også ha høyere dose, 250ie. Lykke til.. Satser på at flere egg kommer denne gangen
kittykatt85 Skrevet 6. januar 2012 #12 Skrevet 6. januar 2012 (endret) *tiden går sakte* men alikevel fort... Snart gått 2 uker på suprecur - merker "overgangsaldern" brer seg og hodepinen.. *bah* Vel, til tirsdag er det inn til Ul å forhåpentligvis starter man på sprøyter da i 10 dager. Blir spennende å se hvilke doser som blir nå, da de ønsket noen flere egg en sist slik at jeg kan få noen på frys å slippe det lang/kort-regime igjen om det ikke skule gå. Forrige gang10 egg, 5 befrukta og 2 satt inn og de resterende 3 var for dårlig til å fryses.. Gikk da på 5 x suprecur om dagen og 116 enheter puregon.... Frem til nå: AID - neg Mars 2011 AID - neg april 2011 AID - neg mai 2011 AID - neg juni 2011 AID - neg aug 2011 AID - neg sep 2011 Ivf fersk - neg nov 2011 Ivf fersk påbegynt des/jan 2011-12 Endret 11. januar 2012 av kittykatt85
ambera Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #13 Skrevet 7. januar 2012 Hei igjen:) Kjekt å lese om flere her inne. Håper vi lykkes. Jeg har nå gått på spray siden 22.desember, skal begynne å stikke meg 12.januar. En ting jeg lurer på; jeg har vært syk, og gått på antibiotikakur i denne perioden. Kan det forstyrre/ødelegge prosessen? Noen som vet?
kittykatt85 Skrevet 7. januar 2012 #14 Skrevet 7. januar 2012 Hei igjen:) Kjekt å lese om flere her inne. Håper vi lykkes. Jeg har nå gått på spray siden 22.desember, skal begynne å stikke meg 12.januar. En ting jeg lurer på; jeg har vært syk, og gått på antibiotikakur i denne perioden. Kan det forstyrre/ødelegge prosessen? Noen som vet? Masse tvi tvi... Da er vi ganske likt i løypa, regner med å starte 11 el 12 på sprøyter:) Ang antibiotika. Jeg ble syk etter forrige innsett vel å merke og måtte ta antibiotika, fikk beskjed om at det hadde ingen skade på eggene som var satt inn, dog heller ikke paracet og nesespray da de ikke ønsker for høy feber da det kan ødelegge eggene, men vet ikke hvordan det er i forkant av prosessen. Forhør deg med legen dere bruker nå
barnesangen Skrevet 8. januar 2012 #15 Skrevet 8. januar 2012 HEi. inne med en liten rapport. Begynte på suprecur 4xdagen nå på fredag 6.jan. Skal ta blodprøve fredag 3.februar og begynne med 225 ie Goanl-f samme dag. Har kontroll dag på Riksen 10.feb. så få vi se om det har vært nok denne gangen. Er spent siden det er siste forsøk. Ikke kjent så mye til Suprecur enda...kanskje ørlitte granne mer trøtt...... God søndag-og lykke til alle her inne:) Klem
kittykatt85 Skrevet 9. januar 2012 #16 Skrevet 9. januar 2012 HEi. inne med en liten rapport. Begynte på suprecur 4xdagen nå på fredag 6.jan. Skal ta blodprøve fredag 3.februar og begynne med 225 ie Goanl-f samme dag. Har kontroll dag på Riksen 10.feb. så få vi se om det har vært nok denne gangen. Er spent siden det er siste forsøk. Ikke kjent så mye til Suprecur enda...kanskje ørlitte granne mer trøtt...... God søndag-og lykke til alle her inne:) Klem Masse lykke til for deg også
anonym81 Skrevet 9. januar 2012 #17 Skrevet 9. januar 2012 Hei:-) Jeg startet med Synarela spray 30.desember og skal til kontroll på Ullevål den 17.januar. Veldig spent på om jeg da kan begynne på sprøyter.. Vet noen her om man skal få mensen som normalt når man går på sprayen? CC
kittykatt85 Skrevet 9. januar 2012 #18 Skrevet 9. januar 2012 Hei:-) Jeg startet med Synarela spray 30.desember og skal til kontroll på Ullevål den 17.januar. Veldig spent på om jeg da kan begynne på sprøyter.. Vet noen her om man skal få mensen som normalt når man går på sprayen? CC Har ikke gått på den sprayen, men ved suprecur får du en mensenlignede greie. Pleier å være noe mindre blødning en vanlig og kanskje noen færre dager. Den kan komme noen dager etter normal mens tid som er helt normalt. Lykke til
anonym81 Skrevet 9. januar 2012 #19 Skrevet 9. januar 2012 Har ikke gått på den sprayen, men ved suprecur får du en mensenlignede greie. Pleier å være noe mindre blødning en vanlig og kanskje noen færre dager. Den kan komme noen dager etter normal mens tid som er helt normalt. Lykke til Tusen takk, masse lykke til til deg også:-)
kittykatt85 Skrevet 11. januar 2012 #20 Skrevet 11. januar 2012 Da starter man på puregon i dag -10 dager med 125enheter.. Frem til nå: AID - neg Mars 2011 AID - neg april 2011 AID - neg mai 2011 AID - neg juni 2011 AID - neg aug 2011 AID - neg sep 2011 Ivf fersk - neg nov 2011 Ivf fersk påbegynt des/jan 2011-12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå