Gå til innhold

Prosjekt Røykeslutt!

Gjest Kevlarsjäl

Anbefalte innlegg

Gjest Kevlarsjäl

SEKS MÅNEDER RØYKFRI I DAG!!!! YAY!!!

-

:trene: :trene: :trene: :trene:

30 minutter med rockering unnagjort. Rockeringen er kjedeligere enn alt. Vurderer å slutte med den, og finne en mer konstruktiv aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

Er i en periode hvor jeg spiser for mye og trener for lite. Men jeg er i aktivitet hver dag, sykler mye frem og tilbake.

I dag ble det 15 minutter på rockeringen, det er ikke sånn aller verst tatt i betraktning. Prøve å jogge i morra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Har gått opp i vekt igjen, haha, jeg er så håpløs på sånne trenings- og matgreier ass.

Anyways, jeg holder på her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

:trene: :trene: :trene: :trene: :trene: :trene: :trene:

Brystsvøm, 40 minutter, 25 runder (1250 meter)

Sliten.

:D

Svømmehallen her har sommerferie, noe som irriterer meg så satans mye. Bare fordi svømmehallen er en del av/i samme bygg som den vidregående skolen i byen liksom.

Jeg vil svømme hele året for faen i satan. Oh well.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste svømmehaller er sommerstengt dessverre. Er jo slik at vi helst skal ut og nyte sol og sjø om sommeren, at det ikke alltid er mulig er noe de ikke tenker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

De fleste svømmehaller er sommerstengt dessverre. Er jo slik at vi helst skal ut og nyte sol og sjø om sommeren, at det ikke alltid er mulig er noe de ikke tenker på.

Nótt! :klemmer:

Ja, det er dumt.. Det eneste som er åpent er et badeanlegg i nabobyen, og det er langt å reise, og fryktelig dyrt.. Sutresutre. :sjenert:

-

Måtte ta oppvask og gulvvask i dag også. Nå føler jeg at jeg har gjort nok fysisk aktivitet i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du har vært. Mye flinkere enn meg i hvertfall, jeg har stort sett sittet med ene beinet høyt i dag.

Kevlarsjäl :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

15 minutter hoppetau.

Første tanke: vanskelig!

Andre tanke: gøy!

Tredje tanke: hvor høy puls har egentlig de derre "hoppe 10 min tiulsvarer 30 min jogging"-folka? Jeg hadde samme puls som under jogging, ergo trente jeg bort tilsvarende megde som ved 15 minutters jogging. Skjønner ikke åssen de får det til å gå opp.

Vil hoppe mer, men fikk litt vondt i ryggen. Tror det er bedre å hoppe ute, men vet ikke hvor jeg skulle tatt med hoppetauet hen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

30 minutters hoppetau. Grisesvett. Begynner å få teken på det nå, synes det er litt morsommere enn sist gang! Yay!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

55 minutters utejogg/oppoverbakkegåing. Gikk opp til der Felgens foreldre bor (ganske nærme der pix bodde før) og jogga hele veien ned igjen.

Er helt gåen.

Men det var til pass siden jeg har spist EN HALV pizza fra pizzakompaniet (størrelse med største pizzaen til dollys)

og en sjokoladekule med jordbærsoftis med lakrisstrø hahahaha. Så overdådig.

Nå må jeg trene rygg-og-mage, har våkna et par dager med stiv rygg, mistenker at jeg ikke er så sterk i ryggen som jeg burde være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Trente jammen meg hoppetau/styrketrening i går og. Kjenner det noe syykt i leggene i dag, er så støl at jeg nesten ikke klarer å gå!

Så gøy :D

Verste er at jeg må handle mat i dag, handler alltid inn på mandager og huset er tomt. Hvordan det skal gå til vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Haha, er moro når det blir sånn ;) Jeg syns det er best å bevege seg litt når jeg er veldig støl jeg :) Flink du er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Ja, det hjelper definitivt å bevege seg :) Har vært og handla nå, og er mye bedre i kroppen :)

Usikker på om det blir trening i dag eller ikke, hadde tenkt å svømme, men føler virkelig at jeg ikke er i humør til å betale 45(!) kroner for å svømme.

Hm. Må tenke litt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Det ble en times utejogg i dag, siden været var så fint. Å kalle det utejogg blir nok å smøre litt godt på, siden jeg bor på et sted med nesten bare oppover/nedover-bakker.

Så jeg jogget alt av nedover-bortover og gikk i alle oppoverbakkene, bortsett fra den siste.

Ble belønnet med å se masse søte hus jeg kunne tenke meg å bo i, masse fine blomster, og et egg fra en stær (de er så fine og blå!)

Svett som et udyr. Skal spise suppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kevlarsjäl

Hoiz.

Hadde en røff uke og hadde faktisk helt treningsfri frem til i dag, hvor jeg kjørte på meg 45 minutters hoppetau. Jeg har riktignok vært mye i aktivitet til hverdags, bare syklet og gått, gjort mye husarbeid, gjort mye praktiske ting man står på føttene av.

Men likevel er det jo ikke helt bra å unngå treninga en uke.

Skal bli bedre neste uke da.

Om en uke har jeg vært røykfri i 200 dager. Da planlegger jeg å kjøpe meg disse svarte jeansene i belønning.

Gleder meg sykt mye!

Helst ville jeg ha svarte shorts, men Hudson har tydeligvis aldri produsert svarte shorts, for finner ikke noensted. Sykt annoying.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Flink :jepp:

Gratulerer så mye med at du er røykfri! Kjempebra!!

:klemmer: Hyggelig med et nytt fjes her inne! Hurra!

-

I dag skal jeg til pappa og se på tv og sykle på ergometersykkelen hans. :D Skal prøve å få til en time på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...