Gjest Chevy Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Kan man kalle det det? Jeg tar bio- magnesium 200 mg eller hvor mye det nå er.. Hvor lenge er en slik tablett i kroppen? I det siste har jeg oppdaget at dersom jeg tar en magnesium nåfr jeg har sterk hodepine, så forsvinner den:O derfor ønsker jeg og fordele noen tabletter av disse utover dagen og natten for og forebygge:) Håper noen kan svare på dette:)
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Sannsynligvis skyller du ned tabletten med ett glass vann? Kan det være at du rett og slett får i deg for lite vann? Det fører også til hodepine.
Gjest Consensio Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Om hun tar samme tabletter som meg så er det slike man tygger og ikke skyller ned med drikke
Gjest Chevy Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 nei jeg skyller dem ned med vann, men jeg drikker mye vann fra før.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Hei! Jeg leste akkurat om halveringstiden til magnesium på wikipedia! Gå inn der og søk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå