Gå til innhold

Depresjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt lett depresjon i ca 1-2 år,uten å kunne sette ord på hva det var.

Hadde en utfordrende jobb,og ble mer ogmer sliten.

En ytre hendelse for en tid tilbake,ga meg en mer alvorlig depresjon. Dagene er veldig tunge,alt er tungt.

Skal til legen i morgen. Han ringte meg i dag,og ba meg komme til time.Han hadde fått et notat av psykologen,og han ville diskutere medisinbruk for at hverdagen skulle bli lettere,og at jeg på sikt kansje kunne beg i 50 % stilling.

Har aldri brukt medisin,og er litt engstelig. Sikkert bivirkninger osv,men skjønner at det må prøves nå.

Noen med erfaringer. Hvordan kjente dere endringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt lett depresjon i ca 1-2 år,uten å kunne sette ord på hva det var.

Hadde en utfordrende jobb,og ble mer ogmer sliten.

En ytre hendelse for en tid tilbake,ga meg en mer alvorlig depresjon. Dagene er veldig tunge,alt er tungt.

Skal til legen i morgen. Han ringte meg i dag,og ba meg komme til time.Han hadde fått et notat av psykologen,og han ville diskutere medisinbruk for at hverdagen skulle bli lettere,og at jeg på sikt kansje kunne beg i 50 % stilling.

Har aldri brukt medisin,og er litt engstelig. Sikkert bivirkninger osv,men skjønner at det må prøves nå.

Noen med erfaringer. Hvordan kjente dere endringer?

Jeg må nok si at medisin ikke funket veldig bra for meg.

Jeg fikk ingen bivirkningen den lille perioden. Men nå gikk kanskje ikke jeg lenge nok. Jeg ønsket ikke å gå på medisin og sluttet nok før de hadde noen effekt.

Skrevet

Hei :vinke:

Jeg kan nok annbefale deg å kjøpe boken Tenk deg glad.

Hjalp meg veldig mye mot depresjon og angst :happy:

Har også brukt medisiner mot depresjon og det hjelper jo det også, men ingenting slår denne boken altså!!

http://www.angst-depresjon.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...