Gå til innhold

Hvordan best skjule tatovering?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan best skjule en tatovering? Er snakk om en liten en ved håndleddet og en på foten.

Kline på med brunkrem? Masse plaster? Bandasje?

Tips mottas med takk :regn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tattoo sminke, sjekk Dermablend på feks Beautybridge.com, grei pris og sender til norge :)

Gjest NozMonster
Skrevet

hvorfor skal du sjule dem? og hva er anledningen?

litt enklere å tenke ut løsningen om man vet anledningen...

Gjest Survival
Skrevet

Jeg har ikke noe erfaring med dette, men ser for meg at det er ganske umulig å skjule noe sånt i lengden. Så hva er anledning?

Ganske sikker på at brunkrem ikke vil fungere. Bandasje vil nok skjule det, men ser jo litt merkelig ut med bandasje, folk vil jo spørre om du har slått deg. Samme gjelder plaster.

Skrevet

En fest, skikkelig fancy. Passer seg ikke med tatoveringer, så prøver å pønske ut noe :)

Skal ha kort kjole og ikke sort strømpebukse (er i syden).

Gjest NozMonster
Skrevet

hmm..oki..da tror jeg nesten at tattoo sminke er den eneste løsningen!

Skrevet

Tattoo sminke, sjekk Dermablend på feks Beautybridge.com, grei pris og sender til norge :)

Takker og neier :hoppendeglad: Dette hadde jeg faktisk ikke hørt om før. Noen som har erfaring med det? Skjuler det godt eller kan man skimte litt?

Gjest Badabing
Skrevet

Takker og neier :hoppendeglad: Dette hadde jeg faktisk ikke hørt om før. Noen som har erfaring med det? Skjuler det godt eller kan man skimte litt?

Ser ut som den funker ekstremt bra. Så denne fascinerende reklamen for en stund siden:

Gjest badeand1
Skrevet

Ser ut som den funker ekstremt bra. Så denne fascinerende reklamen for en stund siden:

Han er så nydelig. :rodmer:

Gjest Badabing
Skrevet

Han er så nydelig. :rodmer:

Med eller uten? :gjeiper:

Gjest badeand1
Skrevet

Med eller uten? :gjeiper:

Jepp, both. ^^

(eller..liiittt bedre med tatoveringene :sjenert: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...