AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Hvordan best skjule en tatovering? Er snakk om en liten en ved håndleddet og en på foten. Kline på med brunkrem? Masse plaster? Bandasje? Tips mottas med takk
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Tattoo sminke, sjekk Dermablend på feks Beautybridge.com, grei pris og sender til norge
Gjest NozMonster Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 hvorfor skal du sjule dem? og hva er anledningen? litt enklere å tenke ut løsningen om man vet anledningen...
Gjest Survival Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 Jeg har ikke noe erfaring med dette, men ser for meg at det er ganske umulig å skjule noe sånt i lengden. Så hva er anledning? Ganske sikker på at brunkrem ikke vil fungere. Bandasje vil nok skjule det, men ser jo litt merkelig ut med bandasje, folk vil jo spørre om du har slått deg. Samme gjelder plaster.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 En fest, skikkelig fancy. Passer seg ikke med tatoveringer, så prøver å pønske ut noe Skal ha kort kjole og ikke sort strømpebukse (er i syden).
Gjest NozMonster Skrevet 8. desember 2011 #6 Skrevet 8. desember 2011 hmm..oki..da tror jeg nesten at tattoo sminke er den eneste løsningen!
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #7 Skrevet 8. desember 2011 Tattoo sminke, sjekk Dermablend på feks Beautybridge.com, grei pris og sender til norge Takker og neier Dette hadde jeg faktisk ikke hørt om før. Noen som har erfaring med det? Skjuler det godt eller kan man skimte litt?
Gjest Badabing Skrevet 9. desember 2011 #8 Skrevet 9. desember 2011 Takker og neier Dette hadde jeg faktisk ikke hørt om før. Noen som har erfaring med det? Skjuler det godt eller kan man skimte litt? Ser ut som den funker ekstremt bra. Så denne fascinerende reklamen for en stund siden:
Gjest badeand1 Skrevet 9. desember 2011 #9 Skrevet 9. desember 2011 Ser ut som den funker ekstremt bra. Så denne fascinerende reklamen for en stund siden: Han er så nydelig.
Gjest Badabing Skrevet 9. desember 2011 #10 Skrevet 9. desember 2011 Han er så nydelig. Med eller uten? :gjeiper:
Gjest badeand1 Skrevet 9. desember 2011 #12 Skrevet 9. desember 2011 Med eller uten? :gjeiper: Jepp, both. ^^ (eller..liiittt bedre med tatoveringene )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå