AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Ja, jeg lurer rett og slett hva du liker å ha på pizzaen? Jeg bruker tomatpure (eller alternativt ketchup om jeg ikke har annet) kyllingkjøttdeig, mais, paprika, champinjong, løk og bacon. - og ost selvfølgelig.
Lady Lovelylocks Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Crème Fraîche hvitløk/krydder ost spekeskinke Og med en deilig tomatsalat ved siden av.
Gjest Consensio Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Mozerella, spekeskinke, ruccola, pinjekjerner Eller små kjøttboller med chili og hvitløk, pepperonipølse og masse rødløk
Gjest uAnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 pepperoni, anananas, tomatpurè, purre og ost
Sophia. Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 (endret) En eller annen form for pizzasaus, kjøttdeig, pepperoni, ananas, ost og krydder. Så har jeg rømmedressing på til slutt. Endret 8. desember 2011 av Sophia.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #6 Skrevet 8. desember 2011 Ja, jeg lurer rett og slett hva du liker å ha på pizzaen? Jeg bruker tomatpure (eller alternativt ketchup om jeg ikke har annet) kyllingkjøttdeig, mais, paprika, champinjong, løk og bacon. - og ost selvfølgelig. Hvordan får du god smak med bare tomatpure eller ketsjup?? Og kyllingkjøttdeig er helt smakløst, tomatsmaken overdøver kyllingsmaken. Det er mye bedre med karbonadedeig... 3
OTL Skrevet 8. desember 2011 #7 Skrevet 8. desember 2011 pepperoni, anananas, tomatpurè, purre og ost ^ Dette.
Benedicte22 Skrevet 8. desember 2011 #8 Skrevet 8. desember 2011 Kylling, løk, hvitløk, grønn paprika, ananas, ost og jalapenos.
Anglofil Skrevet 8. desember 2011 #9 Skrevet 8. desember 2011 Pizzasaus, ost, skinke og små hvitløkskjøttboller. Mvh Yvonne
SusanneGullet Skrevet 8. desember 2011 #10 Skrevet 8. desember 2011 Lager vanlig pizza og taco pizza. Men da jeg lager vanlig bruker vi som regel kjøttdeig/karbonadedeig, champinjonger, ananas, paprika, mais, rødløk, purre. Men bytter også ut kjøtt med reker eller skinke. Med litt andre tilbehør på. Også så klart ost da, og tomatsaus
Arkana Skrevet 8. desember 2011 #11 Skrevet 8. desember 2011 (endret) Det varierer litt, men de vanligste fyllene vi bruker er pepperoni og oliven, karamellisert løk og ruccola, spekeskinke og ruccola, eller marinert kylling, løk og paprika. I tillegg til fyll er hjemmelaget tomatsaus, mozzarella og cheddar faste ingredienser. Endret 8. desember 2011 av Arkana
Fanta Exotic Skrevet 8. desember 2011 #12 Skrevet 8. desember 2011 sopp, kjøttdeig/pølse/kjøttboller, oliven, ost, mais, tomatsaus, løk
Gjest Setareh Skrevet 8. desember 2011 #13 Skrevet 8. desember 2011 tomatsaus kjøttdeig ost løk paprika mais og rucolla =)
Vegas Skrevet 8. desember 2011 #14 Skrevet 8. desember 2011 Kyllingbiter med cajunkrydder, bacon, mais, rødløk, iduns pizzasaus og masse Jarlsberg ost. Mmm
Gjest SemperFi Skrevet 9. desember 2011 #15 Skrevet 9. desember 2011 Kylling, bacon, ost, oliven, paprika, mais, sopp, skinke, jalapenos, kjøttdeig, pepperoni, krydder og sikkert noe jeg glemmer å ta med nå. Om nom nom nom ble sulten nå!
Gjest Marregutt Skrevet 9. desember 2011 #16 Skrevet 9. desember 2011 Ost, tomatpurré, reker og blåskjell er en spennende miks. Eller istednfor reker og blåskjell, stekte kyllingstrimler med en dæsj ingefær og litt sursøt saus. Bare prøv!
Gjest SemperFi Skrevet 9. desember 2011 #17 Skrevet 9. desember 2011 Første gang jeg hører at noen har blåskjell eller reker på sin pizza. O_O
Gjest Marregutt Skrevet 9. desember 2011 #18 Skrevet 9. desember 2011 Første gang jeg hører at noen har blåskjell eller reker på sin pizza. O_O Smakte det første gang på en restaurant i Oslo sentrum. Godt! 1
Pria Skrevet 9. desember 2011 #19 Skrevet 9. desember 2011 Blåskjell kombinert med hvitløskmarinerte scampi er knall. Sicliansk pizza <3
muesli Skrevet 9. desember 2011 #20 Skrevet 9. desember 2011 - Kesam. - Pesto. - Kyllingfilet. - Oliven. - Fetaost. - Revet ost. - Av og til litt bacon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå