AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Mulig jeg legger ut i feil formum, må bare beklage i såfall. Jeg har nå gått på yasminelle i 13 uker. På de 3 første brettene hoppet jeg over mensen/sukkerpillene, men på det fjerde brettet har jeg tatt sukkerpillene. Men jeg er nå ferdig med de og har fremdeles ikke fått mensen. Har tatt to graviditetstester ( på dag 3 og 7 med sukkerpiller) begge var negative, så jeg tror jo ikke at jeg er gravid. Men hvorfor i all verden har jeg ikke fått mensen? Noen som har en mulig forklaring på dette?
AloeVera Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Er du stressa? Slanker du deg? Kan være flere grunner til det.
SusanneGullet Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 Siden du har hoppet over mensen så mange ganger kan systemet blitt litt "fucked opp" Det er ikke bra og hoppe over mensen hele tiden, gjør det bare av og til. Nå er ikke jeg noe ekspert, men tror nok mensen din kan ha blitt litt uregelmessig pga dette.
Emas Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 (endret) Hormonelle forandringer er heilt normalt ved p-pillebruk! Ingen ting å vere bekymra over, eg går sjølv på Loette, og har mensen kvar 5-6. månad...Om du les pakningsvedlegget nøye vil du finne ut at det du opplever er normalt http://www.felleskatalogen.no/medisin/yasminelle-bayer-schering-pharma-ag-565566 Endret 8. desember 2011 av Emas
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #6 Skrevet 8. desember 2011 Siden du har hoppet over mensen så mange ganger kan systemet blitt litt "fucked opp" Det er ikke bra og hoppe over mensen hele tiden, gjør det bare av og til. Nå er ikke jeg noe ekspert, men tror nok mensen din kan ha blitt litt uregelmessig pga dette. Så hvorfor har de 3 legene jeg har hatt de siste 8 årene sagt at det er ikke noe problem? Ikke noe tilsier at man MÅ ha mensen eller ikke kan hoppeover.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #7 Skrevet 8. desember 2011 Flott, skal jammen lese hele pakningsvedlegget en gang til, for dette fant jeg ingenting om de første gangene Takk for svar alle sammen
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #8 Skrevet 8. desember 2011 Kødder du med mensen, kødder mensen med deg... Sikkert bare kroppen din som på en eller annen måte reagerer på at du har hoppet over blødningen tre ganger... Kroppen min reagerer med en gang jeg tuller med pillene... Det er jo ikke mensen siden du ikke har hatt eggløsning pga pillene, men en menslignende blødning. 1
SusanneGullet Skrevet 8. desember 2011 #9 Skrevet 8. desember 2011 Så hvorfor har de 3 legene jeg har hatt de siste 8 årene sagt at det er ikke noe problem? Ikke noe tilsier at man MÅ ha mensen eller ikke kan hoppeover. Nei, det vet jeg ikke. Jeg har fått motsatt "lærdom" fra min lege, og gynokolog. De har sagt at det ikke er farlig, men det ikke lønner seg og hoppe over alt for mange ganger på rad, siden det kan "ødelegge" systemet.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #10 Skrevet 8. desember 2011 Nei, det vet jeg ikke. Jeg har fått motsatt "lærdom" fra min lege, og gynokolog. De har sagt at det ikke er farlig, men det ikke lønner seg og hoppe over alt for mange ganger på rad, siden det kan "ødelegge" systemet. Ja, det er forskjeller ute å går hva angår informasjon, så jeg synes man skal være forsiktig med å spre sannheter når til og med leger er uenig.
SusanneGullet Skrevet 8. desember 2011 #11 Skrevet 8. desember 2011 Ja, det er forskjeller ute å går hva angår informasjon, så jeg synes man skal være forsiktig med å spre sannheter når til og med leger er uenig. Jeg må ærlig inrømme at jeg tror mere på min lege enn på din.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå