AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Sliter med at samboeren svetter noe veldig. Han svettet ikke i begynnelsen av forholdet, men de siste 3 årene har han svettet ekstremt mye, hver eneste natt. Som regel kald-svetting, uansett tempratur på soverommet. Dette fører til at jeg ikke kan ligge intill han, fordi det stinker så utrolig mye, pluss at han er jo gjennomvåt. Jeg har ikke mulighet til å vaske sengetøyet hver dag, og det er et problem for meg.. Lukten er helt rar, ikke vanlig svettelukt, lukter vel mer tåfis. Sterk tåfis-lukt kan det minne om.. Han ønsker ikke å dra til legen med det, da han mener at det ikke er noe underliggende. Han har det bra psykisk, trives på jobb, i forholdet osv. IKke noe mareritt som kan utløse det. Og det skjer med en gang han sovner. (Jeg merker at han sovner, for da blir han svett.. Dette er veldig frusterernde (og ekkelt) for meg.. andre som har hatt lignende problem med kjæreste/seg selv, som kan hjelpe?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Jeg har hørt at det hjelper å legge sånn saueskinnsgreie under lakenet for det trekker til seg svetten eller noe. Ikke en sånn liten en som babyer ligger på, men en som dekker hele senga. En venninne av meg gjorde det fordi samboeren hennes svettet sånn, hun sa det ble bedre. Kanskje han bør dusje og vaske føttene skikkelig før dere legger dere? Spiser dere mye løk og hvitløk? Jeg hadde tvunget han til legen..
Sugerøret Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 få han til å oppsøke lege. Det finnes preparater en kan prøve mot svetting,men jeg svetter så og si over alt-så for meg funker det dårlig Det kan i noen tilfeller ligge sykdom bak svetting og det burde derfor sjekkes
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå