AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Kom til å undre meg over noe, de som har gigantiske silikonpupper, og da mener jeg alt fra 500-700-800 gram, for det er jo de som har det også, til tynne kropper altså. De brystene er jo svært, svært strukket ut allerede, hva skjer dersom ei med slike blir gravid? Brystene hovner vel litt mer opp da, og melka skal jo komme gjennom et sted og gjerne samle seg litt opp osv, hvorda blir det for brysthuden da? Ingen fare for at det blir smerter og fare for infeksjoner og greier? Jeg bare undres..
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Kan tenke meg huden strekkes mer bare, og at det hele trenger en fiks etterpå. Jeg gikk opp fra standard 80B til 85G. Har tatt løft etter alle barna for de ble slitsomt lange altså. Fin igjen nå, 75DD eller 70E alt ettersom.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 Jeg har hørt at det er helt utrolig vondt når man har silikon, rett etter fødselen, når man vanligvis får melkespreng..
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Jeg har hørt at det er helt utrolig vondt når man har silikon, rett etter fødselen, når man vanligvis får melkespreng.. Ja, det er kanskje bra utvida der fra før?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå