Musemor Skrevet 16. desember 2003 #1 Skrevet 16. desember 2003 Er det noen som har gode treninggsøvelser for å løfte rumpen og gi den mer sprett?
Gjest care Skrevet 17. desember 2003 #2 Skrevet 17. desember 2003 Er det noen som har gode treninggsøvelser for å løfte rumpen og gi den mer sprett? Sprett? Du mener da litt mer "kjøtt" på baken?
Arketypen Skrevet 17. desember 2003 #3 Skrevet 17. desember 2003 Dype knebøy. Varier med bena og tærne rett fram, til siden, bredt og smalt. Følegde øvelse er også super: Stå i knestående med et ban bak (rett i kneleddet som du støtter mot bakken.. kneet altså) og et foran deg. Nitti grader i kneleddet. Så skal du hoppe framover så langt du kan med å skyve deg fram og bort med det fremste benet. Land i samme posisjon, med motsatte ben... Ta fra 4-15 hopp. Gi HUNDRE prosent!
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2003 #4 Skrevet 17. desember 2003 Sprett? Du mener da litt mer "kjøtt" på baken? Nei, gi den et løft! Hvis jeg ville hatt mer "kjøtt" på baken kunne jeg jo bare spist mer
Gjest care Skrevet 17. desember 2003 #5 Skrevet 17. desember 2003 Nei, gi den et løft! Hvis jeg ville hatt mer "kjøtt" på baken kunne jeg jo bare spist mer
Gjest lekebøll Skrevet 17. desember 2003 #6 Skrevet 17. desember 2003 Nei, gi den et løft! Hvis jeg ville hatt mer "kjøtt" på baken kunne jeg jo bare spist mer Kjøtt = muskler Fett = fett
Gjest Lady-M Skrevet 18. desember 2003 #7 Skrevet 18. desember 2003 For å løfte baken må du øke muskelmassen. Skal love deg at stumpen kryper oppover hvis du trener f.eks utfall og knebøy. Her står det litt om disse øvelsene: http://www.iform.no/ovelser/ben.shtml Kan gjøres med og uten vekter, men bør bruke vekter for å få noe effekt.
Arketypen Skrevet 18. desember 2003 #8 Skrevet 18. desember 2003 Ungene på jobb blir alltid like kvamle når jeg oplyser om det der...
Lala Skrevet 18. desember 2003 #9 Skrevet 18. desember 2003 Ellers: Gå i bakker, tren på stepmaskin eller "elipsemaskin" med litt god motstand.
Gjest gjest1 Skrevet 21. desember 2003 #10 Skrevet 21. desember 2003 knebøy og utfall med ganske tung belastning, da blir det kjøtt på rompa da!!!!! hehe....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå