Gå til innhold

Jeg ønsker meg en sprettrumpe!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har gode treninggsøvelser for å løfte rumpen og gi den mer sprett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen som har gode treninggsøvelser for å løfte rumpen og gi den mer sprett?

Sprett? Du mener da litt mer "kjøtt" på baken?

Skrevet

Dype knebøy. Varier med bena og tærne rett fram, til siden, bredt og smalt.

Følegde øvelse er også super: Stå i knestående med et ban bak (rett i kneleddet som du støtter mot bakken.. kneet altså) og et foran deg. Nitti grader i kneleddet. Så skal du hoppe framover så langt du kan med å skyve deg fram og bort med det fremste benet. Land i samme posisjon, med motsatte ben... Ta fra 4-15 hopp. Gi HUNDRE prosent!

Gjest Anonymous
Skrevet

Sprett? Du mener da litt mer "kjøtt" på baken?

Nei, gi den et løft! Hvis jeg ville hatt mer "kjøtt" på baken kunne jeg jo bare spist mer :lol:

Skrevet

Nei, gi den et løft! Hvis jeg ville hatt mer "kjøtt" på baken kunne jeg jo bare spist mer :lol:

:ler:

Gjest lekebøll
Skrevet

Kjøtt = muskler

Fett = fett

:P

Skrevet

For å løfte baken må du øke muskelmassen. Skal love deg at stumpen kryper oppover hvis du trener f.eks utfall og knebøy.

Her står det litt om disse øvelsene: http://www.iform.no/ovelser/ben.shtml

Kan gjøres med og uten vekter, men bør bruke vekter for å få noe effekt.

Skrevet

Ungene på jobb blir alltid like kvamle når jeg oplyser om det der... :ler:

Skrevet

Ellers: Gå i bakker, tren på stepmaskin eller "elipsemaskin" med litt god motstand.

Skrevet

knebøy og utfall med ganske tung belastning, da blir det kjøtt på rompa da!!!!! hehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...