Cacho Skrevet 8. desember 2011 #1 Del Skrevet 8. desember 2011 "Dessverre" er et at de mest feilstavede ord innen norsk språk. Får nesten angst og gåsehud når jeg leser "desverre", for å ikke snakke om "desværre"...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 8. desember 2011 #2 Del Skrevet 8. desember 2011 Det er ikke så greit med disse doble konsonantene. Misforståelse, misunnelig osv. får ofte en ekstra s. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #3 Del Skrevet 8. desember 2011 sier du :gjeiper: som ikke har peiling på hva angst er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #4 Del Skrevet 8. desember 2011 For ikke å snakke om nysgjerrig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. desember 2011 #5 Del Skrevet 8. desember 2011 sier du :gjeiper: som ikke har peiling på hva angst er Hva i all verden har det med tråden å gjøre? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjøa Skrevet 8. desember 2011 #6 Del Skrevet 8. desember 2011 Ja, det er desverre litt vanskelig... Den ene s-en der burde rett og slett bare kuttes ut. Hvis mange nok skriver det feil lenge nok, vil vi til slutt få rett. Eller vi kan dele det! Dess verre. Mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cacho Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 8. desember 2011 sier du :gjeiper: som ikke har peiling på hva angst er Hvis du ikke kan holde deg til saken, synes jeg virkelig du burde tie stille! Men - jeg gidder rett og slett ikke bruke mer energi på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cacho Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 8. desember 2011 For ikke å snakke om nysgjerrig. Jepp - nok et kroneksempel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå