Gå til innhold

Forbrydelsen - slutten på sesong 1


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å se sesong 2 av The Killing på BBC, men har aldri sett sesong 1. Det skal visst ikke ha noe å si for utbyttet, men jeg bare lurer på om noen kan forklare meg hvorfor denne Sarah Lund ble nedgradert eller bortplassert etter forrige sak? Det er sikkert en åpenbar grunn, men jeg vet ikke hvordan saken i sesong 1 endte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jeg svare på denne uten at det blir sett på som spoiler? Mulig du må endre overskriften så det står spoiler i den.

Uansett er den verdt å se, Forbrydelsen er en veldig god serie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør jo om noe som er i slutten på sesong 1, og tittelen er ... 'slutten på sesong 1'? Vil ikke vite noe som helst om sesong 2, da jeg har sett én episode, og sesong 1 har jo uansett gått for lengst i Norge, har den ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble nedgradert/bortplassert fordi hun ble veldig giret på å å få løst saken i slutten av sesong 1, serien fokuserte og viste også at hun etterhvert ble veldig desperat, sønnen hennes hadde det ikke så greit heller og hun tok ikke godt vare på seg selv. I tillegg gikk hun imot avgjørelsene til toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taaaakk! Føles bare litt lettere å 'plassere' henne når jeg vet dette. :)

De hintet så mye i episode 1 til at hun var litt troubled og til ting som har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...