B18 Skrevet 31. januar 2012 #81 Skrevet 31. januar 2012 så kult, hvordan var ditt inntrykk av Rihanna? er hun like pen i virkeligheten? Rihanna og Ronnie Wood (Rolling Stones) er vel de mest kjente jeg har møtt.
totes_mc Skrevet 1. juli 2014 #82 Skrevet 1. juli 2014 Jeg har sett en del kjendiser, både i Norge og utlandet, men de jeg kommer på i farten som jeg faktisk har snakket med, er Hanne Krogh, Rune Rudberg og Øystein Pettersen. Alle veldig koselige. Den mest kjente må være Pierce Brosnan, gikk på ham under en filminnspilling. Han smilte og vinket til de som stod og så på 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #83 Skrevet 1. juli 2014 Rune Rudberg. Ytterst usympatisk og innbilsk. Anonymous poster hash: 50083...efc
smalls Skrevet 1. juli 2014 #84 Skrevet 1. juli 2014 Har vært på fest med han Lars Vaular eller hva han nå heter. Likte han ikke. Synes han var høy på seg selv og trodde han var noe stort. Han ble litt fornærmet da jeg ikke hadde hørt hans siste "hit" Sånn musikk hører jeg ikke på. En gang bumpet jeg inni Aylar på butikken. Altså bokstaveligtalt. Krasjet inn i hverandre rundt en sving. Hun hadde hastverk. Hun var veldig hyggelig og unnskyldte seg. Ellers så møtte jeg Bob fra The Biggest Loser. Han treneren da jeg var i USA. Han var super hyggelig og han hadde ikke noe problem med å gi meg autografen hans Klem fikk jeg å
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #85 Skrevet 2. juli 2014 Thanksgiving middag med George clooney. 23 personer inkl.meg da jeg bodde i USA. Anonymous poster hash: e3f66...925 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå