Gå til innhold

Kjendiser du har møtt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har møtt en del sportsutøvere, som langrennsløpere, håndballspillere og fotballspillere. Ellers har jeg møtt Benny Borg, Greg Mortenson, Knut Nærum (han er ganske kul), Tore Skoglund, Dronning Sonja, og litt tv-folk som programledere, nyhetsopplesere og slikt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, jeg glemte politikerne. Også gjennom jobb. Stoltenberg, Per Kristian Foss, Carl I. Hagen, Siv Jensen, Fabian Stang ++

Og VIF's sølvlag i 2004.

Skrevet

Jeg møtte Therese Johaug for 4-5 siden. Utrolig søt og hyggelig :)

Men hun har jo hatt veldig suksess de siste par årene, så vet ikke om det har forandret henne.

Skrevet

Locklear (fra skuespillere til producers.....ingen har et ondt ord å si om henne)

Henki Kolstad

A Opsahl (sikkert snill han oxo....aldri snakka med han dog)

Stallone (tror han er litt beskjeden)

Rog Moore (hvis jeg skulle hatt kaffe med en av Bond-ene....)

Dolph L

Chris Reeve (han som spilte Non syns Reeve ble en arrogant douche bag etter Superman II , da var han jo blitt stor stjerne må vite)

P Cushing (virket veldig snill)

Random fan : For en ære å møte Dem , mr Lee !

Sir Chris Lee : For DEG kanskje !

Fan : Mr Lee , jeg har sett alle dine filmer.

Lee : Det har du såvisst ikke (han har lagd over 200 lol)

Kanskje mer engelsk vidd enn uhøflighet....he he.

Skrevet

Rune Rudberg, var plutselig på vors med han før en konsert. Hyggelig mann!

Anette Hoff, veldig søt dame.

Prinsesse Martha Louise, hyggelig

kommer ikke på fler i farten...

Skrevet

Jeg har snublet i Ari Behn. Snakket med Bondevik, ser Trond Giske nesten hver uke, og Høybråten stadig vekk.

Også har jeg hatt en lang ganske spesiell samtale med en skusepiller fra Stavanger som jeg aldri husker hva heter. Men jeg skjønte ikke at det var han før 5 min etterpå.

Også har jeg delt bord med Atle Antonsen, Anders Baasmo Christensen og en til jeg plutselig ikke husker hvem var på bar. Hyggelige de, men pratet ikke så mye med de.

Sittet ved siden av hun Mona med rosa hår på kino.

Ikke de store kjendismøtene på meg med andre ord...

Jo, også har jeg snakket på telefon med Jon Niklas Rønning (fra Bye og Rønning) opptil flere ganger :) Han var veldig hyggelig.

Skrevet

Også har jeg hatt en lang ganske spesiell samtale med en skusepiller fra Stavanger som jeg aldri husker hva heter. Men jeg skjønte ikke at det var han før 5 min etterpå.

Rolf Kristian Larsen kanskje? :)

Skrevet

Jeg har møtt en del folk, som sikkert få her har hørt om :lol:

Møtte alle utenom HP fra The Dudesons på Ruisrock '10, utrolig koselige karer! :hjerte:

På Tuska festivalen i sommer møtte jeg alle fra Wintersun (signing session) og vokalisten i Amorphis, hyggelige folk!

Ellers i Helsinki denne sommeren, så så jeg bassisten og keyboardisten i Amorphis og vokalisten i Moonsorrow på utestedet On The Rocks :) Og Ari Koivunen på Corona bar.

På utestedet Bäkkäri møtte jeg trommisen i The 69 Eyes, fikk til og med kyss på kinnet :)

I september var jeg i Helsinki igjen for å se Apocalyptica, og de hadde afterparty på Bäkkäri, så da møtte jeg dem alle sammen! :)

Kjempekoselige og flotte karer :hjerte:

Så, da mangler jeg bare å få treffe Ville Valo og Mathias Nygård når det gjelder alle de finnene jeg liker :fnise:

Skrevet

Hmm, har vært på fest med Per Heimly, Mikkel Gaup, Alex Rosen og Kristian Valen noen ganger, utrolig festlige folk, men enkelte av dem er kyniske som fy! Møtt trommeslageren og vokalisten i AC/DC, Alice Cooper, hele Iron Maiden, Rammstein, Lemmy fra Motorhead, intimkonsert med Apocalyptica, vokalisten i Placebo. Alle var utrolig hyggelige, men litt nykker var det jo.

Skrevet

Rolf Kristian Larsen kanskje? :)

Nei, han var eldre. Sånn ca. 40 også spiller han ofte politi.. tror jeg..

Skrevet

Nei, han var eldre. Sånn ca. 40 også spiller han ofte politi.. tror jeg..

Jørgen Langhelle?

Skrevet

Jørgen Langhelle?

JA!! :takke:

Han var kjempemorsom!!

Skrevet

Har fått klem av Asgeir Borgermoen, snakket med Katrine Sørland på hudpleiemesse, pluss henne fra top model som jobber med Katrine, Kine heter hun vel.

Var på samme hotell som Thomas Numme på Lanzarote.

Har såvidt skumpet borti Pia Haraldsen og såvidt snakket med Tariq fra FFK.

Tror d var d.. Heh

Skrevet

Ellen DeGeneres. Har snakket med henne et par ganger. Hyggelig og koselig dame.

• Liker 1
Skrevet

Har truffet en del norske kjendiser gjennom jobben, orker ikke ramse opp alle, det er uansett ikke så spennende med norske a, b og c-kjendiser.

For noen år siden traff jeg og en venninne et par av de store norske humor-gutta.

Ble med dem på nasch, et meget underlig nasch. Jeg dro hjem etter en liten stund, men venninnen min insisterte på å bli. Ble vekket av henne på morgenkvisten av at hun gråtende fortalte at han ene, gift selvsagt.., hadde hatt sex med henne etter hun hadde sovnet. Hun hadde ikke sagt ja til sex, rett og slett bare våknet av at han holdt på. Sjarmerende.

Så når jeg ser han på tv nå tenker jeg bare "Æsj, der er han drittsekken."

Skrevet

Dere som ramser opp danske paradise-folk og norske for den saks skyld; regner dere virkelig det som kjendiser?

edit; leeif

Jeg nevnte folk fra norske PH og et par fra Top Model. :sjenert:

Det var det jeg hadde, liksom. :fnise:

Var forresten nabo med Rune Larsen for mange, mange år siden. Veldig hyggelig den gangen, i hvert fall.

Skrevet

Har vært på fest med Ylvis gutta, og de var en smule overlegne og virket litt høy på pæra.

Har truffet Kristoffer Joner flere ganger, og han er veldig grei.

Rune Larsen har jeg truffet, veldig grei han også. Tor Endresen har jeg også truffet, men han virket ganske sur. Cecilie Leganger var naboen min før (for maaange år siden) og hun var utrolig hyggelig! :)

Skrevet

Ble vekket av henne på morgenkvisten av at hun gråtende fortalte at han ene, gift selvsagt.., hadde hatt sex med henne etter hun hadde sovnet. Hun hadde ikke sagt ja til sex, rett og slett bare våknet av at han holdt på. Sjarmerende.

Så når jeg ser han på tv nå tenker jeg bare "Æsj, der er han drittsekken."

Det er jo voldtekt om han bare begynte mens hun sov.

• Liker 3
Skrevet

Det er jo voldtekt om han bare begynte mens hun sov.

Jo takk. Jeg vet.

Skrevet

Einar Busterud - veldig hyggelig

Harald Eia - ser fryktelig sur ut

Linn Skåber - går med solbriller inne på NRK og leker Hollywood-kjendis. Overlegen

Karpe Diem-guttene - veldig hyggelige

Dan Børge Åkerø x2 - kjempesøt og hyggelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...