Gå til innhold

Kjendiser du har møtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobbet i serviceyrke og måtte hjelpe Christine Koth og Kristian Valen. De var helt ufordragelige og fæle. Mislikt dem siden!

• Liker 1
Gjest Heloise
Skrevet

Nightwish et par (maaaaaange) ganger. To/Die/For et par ganger. Thomas Numme. Johnny Gioeli. Entwine. Eeeh, kommer ikke på flere i farten.

Gjest ms_kwang
Skrevet

johnny depp ^_^ den dagen var han veeeeldig stressa! :D Han hadde akkurat vært å spist i den norske paviljongen i disney world, også gikk han ut bakveien, der hvor alle ansatte er,spurte meg om veien ut :fnise: værste er at jeg kjente han ikke igjen før manageren min fortalte meg at det var han! xD

Så har jeg møtt gutta i "Deadliest catch" eller hva den serien på discovery channel heter, tror den handler om krabbe fiske eller noe sånt. Møtte han norske og ett par andre, som jeg ikke engang aner navnet på fordi jeg ikke ser på den serien, har sett den 2 ganger.

Hvorpå jeg sitter utfor det norske bakeriet (i disney world) og tar meg en røyk, og gutta setter seg ned ved det samme bordet, det står liv vakter rundt og jeg presterer å si "hvorfor er det liv vakter her?" og gutta bare " hæææ vet du ikke hvem vi er??" jeg bare "ehhh...neiii:("

Såååå har jeg møtt.. *tenke*

Tror ikke jeg har møtt noen flere..

Er så dårlig å kjenne igjen ansikter :P

så kan godt hende at jeg har møtt på mange xD

ooooooooh

jeg har møtt hva heter han igjen...

damdamdam...

Tshawe Baqwa :fnise: Han i madcon

Jeg var sånn garderobe vakt, og etter konserten, så gikk han rundt å snakket med folk, og jeg var egentlig mest opptatt med å gi klærne ut, etter en god stund kom han bort til meg å begynte å prate, jeg var så stressa at det tok meg 5-6 min før jeg fatta at det var han :fnise:

Men jeg veit ikke.

har ikke skjedd 1 gang at jeg friker helt ut og bare *waaaa waaaa waaaa hyyyyyl* over å møte kjendiser, jeg spør ikke engang etter autografen :fnise:

Samme med super junior konserten jeg var på for litt siden

Var ganske langt framme, og jeg ELSKER det bandet, jeg gikk ikke helt bananas som alle de andre jentene gjorde, jeg sto der bare og svaiet rundt, digget musikken, men det var det liksom x)

ÅÅÅh det glemte jeg!! :DD

Jeg har faktisk intervjuet Madrugada :fnise:

Herre guuuu, det hadde jeg helt glemt o.o *var i 2005* x)

Har enda orginalen liggende, om jeg leter godt nok i flyttelasset mitt nordpå så kan dere få se, det var en skoleoppgave :P

Skrevet

Som journalist møtte jeg:

Madcon (og spesielt Tchawe, da han var med på "Skal vi danse". Veldig koselige gutter)

Gatas Parlament (kjempehyggelige, dro meg opp på scenen så jeg kunne ta bilde av folkehavet)

Kristian Valen (veldig hyggelig, lot meg få intervju selv om det ikke var avtalt på forhånd))

Hanne Krogh (kjempekoselig, hun kjørte meg tilbake til redaksjonen)

Surferosa-Marian (sprudlende og blid jente som klemte og skravla)

Frode Alnæs (veldig hyggelig)

Åge Aleksandersen (overlegen og sur)

Asgeir Borgermoen (som "flammeslukte" nesten rett i fleisen på kameralinsa mi og holdt på å le seg ihjel etterpå - moro)

Minor Majority (kjempehyggelige - dog litt sjenerte)

Hans Erik Dyvik Husby da han fremdeles var i Turbo (veldig ålreit og laidback)

Husker ikke flere fra den tida.

Som privatperson har jeg møtt:

Travis mange ganger (fantastisk hyggelige, jordnære og koselige skotter).

Tom McRae (sjenert, rolig, snill, koselig, imøtekommende og takknemlig musikkgeni)

A1, Westlife, Ronan Keating og 911 (Hadde en intens boybandperiode. De var alle veldig hyggelige, selv om WL ble litt stuck up som åra gikk)

Starsailor (koselig gjeng)

Sondre Lerche (lenge siden, nå, men han var koselig)

Tommy Steine (sjarmerende og hyggelig, men tidvis overlegen)

HC og Howard (veldig hyggelige, men Howard var litt "mye"

Harald Eia (kul og koselig)

Kåre Conradi (kjekk og snill og sjarmerende)

Marian Aas Hansen (veldig blid, imøtekommende og hyggelig)

Jo Nesbø (litt stressa da jeg var journalist, veldig mye gladere da han skjønte at jeg i tillegg var fan)

Diverse amerikanske artister som ikke er så kjente her, men som var med Tom McRae hit, som feks Brian Wright og Jim Bianco.

Møtte nesten Ewan McGregor da han spilte i en musikal i London. Artistene pleide å komme ut etter forestilling, men da fikk han ikke lov pga sikkerhetsinnskjerpninger etter bomben der i 2005 (dette var et par uker etter bare). Men var da i samme rom som ham da jeg så forestillinga, hehe!

Drømmer om å møte Ewan, Katie Holmes og masse andre amerikanske skuespillere.

I Norge skulle jeg gjerne møtt Ylvis! :-)

Hmm, sikkert mange jeg har glemt. Vanskelig å huske. Ble endel i perioden da jeg gikk mye på konserter og venta ute etterpå for å prate med folk - og da jeg var publikum på blant annet gamle Senkveld. (Det der Tommy og HC var programledere) Hmm, sånn sett har jeg vel "møtt" Thomas og Harald og Fredrik Skavlan også, men ettersom jeg ikke prata med dem teller jeg det ikke.

Skrevet

vil ikke akkurat si "møtt" men jeg har sett Mira Craig to ganger, hun er nydelig...

hehe jeg turte ikke å si noe!!!!

Gjest ms_kwang
Skrevet

Jeg friker ikke ut når jeg ser kjendiser, jeg kan stå lenge å se på en person, men det er fordi jeg tenker * hvor jeg har jeg han der ifra da?? hmm* så finner jeg det ut, fordi jeg nesten blir nedtrampa av fans som hyler og skriker, og jeg går videre, og tenker *kult* x)

Skrevet

Mia Gundersen

Mira Craig

Tommy Steine

Dagfinn Lyngbø

Gojira

DDE

Carola

Rolling Stones

Tande P

Fredrick Ljungberg

Kristoffer Joner

Linn Skåber

Dorthe Skappel

Ravi

Gest

Paperboys

Spetakkel

Morten Muz (bergensrapper)

Jan Thomas

Sissel Kyrkjebø

Rune Rudberg

Rune Larsen

Morten Harket (en av de søteste jeg har møtt)

Thomas Numme

Harald Rønneberg

Thomas Giertsen

Ari Behn

Kåre Conradi

Liv Ullmann

Mona Grudt

Pia Haraldsen

Kathrine Sørland

Jan Fredrik Karlsen

Espen Eckbø

Jo Nesbø

Aksel Hennie

Pia Tjelta

Mari Maurstad

Aylar Lie

Linni Meister

Solveig Kloppen

Marianne Aulie

Vebjørn Sand

John Carew

Tore Strømøy

Petter Pilgaard

Gaute Grøtta Grav

Pål T. Jørgensen

Adil

Kvinner på Randen

Vibeke Tonning

Fritjof Wilborn

Asgeir Borgermoen

De fleste i hotel Cæsar

Kåre Valebrokk

Sven Nordin

Timbuktu

Noen rappere fra USA? Husker ikke hva de het.

Madcon

Erik og Kriss

Karpe Diem

Triana Iglesias

Raske menn

Ylvis

Bjarte Hjelmeland

Hilde Hummelvold

Alexander Rybak

Robert Stoltenberg

Hanne Krogh

Marion Ravn

Michael Persbrandt (? han i Beck)

Siri Lill Mannes (?)

Jon fra det danske paradise (for noen år siden... 2009?)

Stig Van Eijk (ååå jeg var så fan når jeg var liten!! han er veldig søt og snill da)

Otto Jespersen

Davy Wathne

Trond-Viggo Torgersen (?)

Elin Tvedt

Katrine Moholt

De fra torsdag kveld fra nydalen

Damene på toten (?)

A1

Alle finalister fra idol det første året til siste utenom i år

Hele Brann

Hele Start

Hele Mandalskameratene

Hele VIF

Men sjøl er du helt anonym? Hmm...

Skrevet

Signering sammenheng:

Fredrik Skavlan

Bo Caspers Orkester bandet

Wamp

Mia Gundersen

Tore Renberg -han har jeg møtt i flere sammenhenger, og han er veldig hyggelig

Vegar Hoel -i skolesammenheng

Kristian Arntsen -i verdensrekordsammenheng

Så har jeg sett Per Inge Torkelsen flere ganger, men har ikke snakket med han da.

Flest kjendiser fra lokalmiljøet

Skrevet

Har møtt Kronprins Haakon en gang, i Kristiansand for mange år siden. Han var nok på besøk hos Mette Marit, ja, dette var før de ble sammen (offentlig).

Møtte Steinar Albrigtsen i rulletrappen på tusenfryd når jeg var liten, hehe.

Satt også ved siden av Herborg Kråkevik og Kenneth Sivertsen på kino for mange år siden, og Herborg snakket til meg etterpå. Husker hun sa jeg hadde så fine krøller=P (Jeg var liten)

Har hatt Bjarte Hjelmeland innom jobben, og kjente han ikke igjen til tross for at jeg ekspederte han i 20 min eller noe sånt. Var kollegaene mine som sa det etterpå. Har også hatt Rune Larsen innom på jobb.

Har snakket med Jan Teigen et par ganger.

Møtte på han der ene i nyhetene på tv2 og trodde jeg kjente ham... Litt småpinlig, jeg sa hei og hvordan går det og tenkte febrilsk på hvem han var... Hehe, virket som om han var vant til det da.

Har sett endel kjendiser på gata, men pleier å la dem være i fred=P

Ellers har jeg to kjente musikere i familien, så de har jeg jo møtt mange ganger. Har også en onkel som er endel på tv, som er tvilling med min far, så alle tror min far er tv-kjendis, haha.

Skrevet

Jeg møtte kongen på den knøttlille kabelferga vi bruker for å komme til øya vår en gang, men skjønte ikke det var ham før helt på slutten :fnise: Han var hyggelig han, skulle ut på fisketur.

Skrevet

Men sjøl er du helt anonym? Hmm...

Jeg har skrevet meg som anonym på denne listen fordi jeg ikke vil at noen skal finne ut hvem jeg er.

• Liker 2
Skrevet

Jared Leto er vel den mest kjente jeg har møtt. Og Morten Harket. Ellers mest norske B-/C-kjendiser :)

Skrevet

Jared Leto er vel den mest kjente jeg har møtt. Og Morten Harket. Ellers mest norske B-/C-kjendiser :)

Hvordan var de?

Har ikke møtt noen selv, bare hun Sylvia Brustad, hyggelig hun.

Skrevet (endret)

Feilpostet, gitt. :ler:

Endret av -Englefjes-
Skrevet

Jeg har skrevet meg som anonym på denne listen fordi jeg ikke vil at noen skal finne ut hvem jeg er.

Er du kjendis selv?

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Er du kjendis selv?

Ikke direkte. Men har vært på tv, i blader og aviser og folk spør meg til tider om autografer og bilder.

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet (endret)

Dere som ramser opp danske paradise-folk og norske for den saks skyld; regner dere virkelig det som kjendiser?

edit; leeif

Endret av Dreamdrops
  • Liker 4
Gjest Lebewesen93
Skrevet

Nightwish et par (maaaaaange) ganger. To/Die/For et par ganger. Thomas Numme. Johnny Gioeli. Entwine. Eeeh, kommer ikke på flere i farten.

Var Johnny Gioeli grei ?:)

Skrevet
Ivar Dyrhaug - Ja, han er sånn...

Auda.... :fnise:

Nei. Har deltatt på mange tvprogrammer (sånn i form av gullfisken, gullruten, artistgalla osv) og vært på mange fotballkamper med min far som er i bransjen. Har også fått møte mange gjennom jobben hans.

Hei Charlotte Thorstvedt :-)

Åssen går det med Henrik? :P

:hoho:

Dere som ramser opp danske paradise-folk og norske for den saks skyld; regner dere virkelig det som kjendiser?

edit; leeif

Det samme tenkte jeg....

*

Møtte KOng Olav en gang.

I følge min mor som husker det var det vist et hyggelig møte.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...