Pialill Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Hei! Skulle gjerne laget pai i porsjonsformer og fryst ned. Veldig greit å ha klart til middag! Problemet er bare at jeg ikke vet hvor disse formene selges. Noen som har sett sånne? Bor i Bergen 1
Gjest Tekola Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Kan det stemme at jeg har sett noe sånt på store matbutikker? Eller kanskje kjøkkenforetninger? Jernia? Vet jeg har sett det, men husker ikke hvor!
Pialill Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2011 (endret) hehe! lett for nettbutikker funker også om noen har sett de prøver å søke litt rundtom no, men finner ikke noe vettig... Glemte å skrive at jeg gjerne vil ha de små. Av typen "mamma mia" minipaier, perfekt å ta opp en sånn til middag eller lunsj Endret 7. desember 2011 av Pialill 1
Brunhilde Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 (endret) Jeg er ganske sikker på at dette er noe du finner på butikker av type NorEngros. Endret 8. desember 2011 av Brunhilde
Pria Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 NorEngros og Clas Ohlson har slike. De er kjempekjekke :-)
Pialill Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2011 Supert! Da blir det en tur til busstasjonen en dag 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå