Gå til innhold

Gode scifi-serier


Surriball

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg er fan av scifi på tv, og har allerede sett Firefly, Battlestar Galactica og en del star trek... :sjenert: Og er på de siste episodene av Stargate Universe nå, og det er superspennende!

Men selv om den serien er nesten slutt, skriker hjernen min bare "mer, mer, mer!". Er det noen som har tips til serier i samme gata? Gjerne fra 2000-tallet, så effektene er bittelitt realistiske og sånn at jeg ikke bare sitter og ler av maskene deres...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd babylon 5? :) Fantastisk serie! <3 Hovedserien er by far den beste, men det er noen artige spin-offs der også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd babylon 5? :) Fantastisk serie! <3 Hovedserien er by far den beste, men det er noen artige spin-offs der også :)

Veldig enig her, Babylon 5 er fantastisk selv om den er fra 90-tallet.

Men, jeg likte ikke helt spin-off seriene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Outcasts var en veldig bra britisk sci-fi, som uheldigvis ikke ble fornya. Men det snakkes om å videreutvikle den i andre format.

Misfits er også en veldig kul britisk serie, i samme sjanger som Heroes bare evig mye bedre.

Om du ikke har sett Fringe er det nesten et must :P

Alphas så også veldig bra ut, men jeg så bare første episode. Har så mye annet å se på at jeg må prioritere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg kunne glemme den! Støtter dette tipset :)

Håper du skammer deg!

Har du sett på andre sesongen av Misfits? Hørte de hadde fjærna han kule med krøllene, så jeg gadd ikke se :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du skammer deg!

Har du sett på andre sesongen av Misfits? Hørte de hadde fjærna han kule med krøllene, så jeg gadd ikke se :gjeiper:

Det var sesong tre som kom ut nettopp, og ja de hadde fjerna Nathan.. Jeg var ikke særlig begeistra for han nye, virka veldig daff. Men på et annet forum jeg holder til er de veldig begeistret for ham! Har forøvrig kun sett den første episoden i den sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...