AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Jeg fikk for ca. 2 år siden innvilget liten bukplastikk grunnet "brutale" svangerskap, keisersnitt og magemuskler som fikk gjennomgå kraftlig gjennom svngerskap og fødsler. I tillegg har jeg veldig mye strekkmerker på magen. Jeg er i utgangspunktet ikke overvektig, så strekkmerker og hengemage skyldes altså svangerskap. Har ved noen anledninger ringt sykehuset for å høre om det nærmer seg operasjon, og har fått tre ulike tidspunkt (sommer 2011, november 2011, januar 2012). Mottok i dag brev om at der er lang kø på dette, og at ettersom jeg har stått så lenge i kø må jeg inn på en ny vurdering. Jeg er helt fortvilet nå. Kan dette bety at en ny lege vurderer at jeg ikke får dekket operasjonen? Kan jeg risikere at jeg rykker bakover i køen dersom legen ikke mener at min situasjon er prikær? Jeg har enorme komplekser for kroppen etter svangerskap, og har i to år sett "lys i enden av tunnelen" - men nå ble det mørkt igjen... Skal selvsagt forsøke å få svar fra sykehuset, men lurer på om andre har opplevd liknende, og hva utfallet ble.
Jodi Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 Gå inn på www.bukplastikk.com sitt forum, registrer deg og legg ut spørsmål der. Der får du helt sikkert svar på alt du lurer på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå