Gjest uAnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #21 Skrevet 7. desember 2011 Ah, for en herlig solskinnshistorie! Pus med halsbånd stukket av (ikke sluppet ut med vilje alt for tidlig av vettløse eiere). Snill dame tar den inn i varmen. Snill hund tar varmt imot uredd pus. Snill dame etterlyser eiere. Bekymrede og ansvarsfulle eiere tar kontakt og skal snart hente hjem igjen liten pus som nå ligger og kosesover sammen med snill hund. Sukk! Det er nesten så jeg blir rent misunnelig! Varmende var det iallefall i vinterkulda! Takk TS Ja det hele var heldigvis veldig lite dramatisk. Blir vel kanskje en pus på oss snart, får ringe opp på dyrebeskyttelsen og si ifra at vi har plass om det er en liten eller stor, ung eller gammelpus som vil ha oss. Plass har vi jo nok av og alt utstyret til gamlepusen min står i boden og venter på en ny bruker 4
Aurora M. Skrevet 7. desember 2011 #23 Skrevet 7. desember 2011 Ja det hele var heldigvis veldig lite dramatisk. Blir vel kanskje en pus på oss snart, får ringe opp på dyrebeskyttelsen og si ifra at vi har plass om det er en liten eller stor, ung eller gammelpus som vil ha oss. Plass har vi jo nok av og alt utstyret til gamlepusen min står i boden og venter på en ny bruker Enda bedre! Jippi! til deg!
Gjest uAnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #24 Skrevet 7. desember 2011 Da var den hentet Hunden løper rundt og leter etter den på alle rom og lurer fælt på hvor det ble av den nye kompisen, blir nesten litt trist jeg. Men bra den fikk komme hjem til de egentlige eierne sine da, er en veldig hyggelig dame med trivelige barn den bor hos og hun er godt vant med dyr, så det var fint den fikk komme hjem igjen
Gjest Lille-pus Skrevet 7. desember 2011 #25 Skrevet 7. desember 2011 Ja det hele var heldigvis veldig lite dramatisk. Blir vel kanskje en pus på oss snart, får ringe opp på dyrebeskyttelsen og si ifra at vi har plass om det er en liten eller stor, ung eller gammelpus som vil ha oss. Plass har vi jo nok av og alt utstyret til gamlepusen min står i boden og venter på en ny bruker En vidundelig historie ble det av det hele. Helt vidundelig Og så fint at den lille gutten da han fikk slippe inn, viste dere at nå er tiden moden, nå er dere klare for å dele hus og hjem med en kattevenn på nytt Takk for at dere (du og din snille hund) vil a imot en som trenger det, - og dermed gi plass til en som i står i kø for å få tak over hodet, varme i kroppen, et trygt sted å sove, vetrinærtilsyn - og mat i magen 2
Gjest uAnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #26 Skrevet 7. desember 2011 En vidundelig historie ble det av det hele. Helt vidundelig Og så fint at den lille gutten da han fikk slippe inn, viste dere at nå er tiden moden, nå er dere klare for å dele hus og hjem med en kattevenn på nytt Takk for at dere (du og din snille hund) vil a imot en som trenger det, - og dermed gi plass til en som i står i kø for å få tak over hodet, varme i kroppen, et trygt sted å sove, vetrinærtilsyn - og mat i magen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå