Gå til innhold

Nude pumps


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan finne nude pumps med mye høyde på nett? Trenger all den høyden jeg kan få da jeg ikke akk er noen supermodell :)

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

på nett vet jeg ikke. Skulle svare, helt til jeg leste at du ikke ville handle i butikk. Skjønner ikke hvordan man kan kjøpe sko på nett når alt kommer ann på passform og str. Sko er ikke lett å treffe på selv når man prøver...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

på nett vet jeg ikke. Skulle svare, helt til jeg leste at du ikke ville handle i butikk. Skjønner ikke hvordan man kan kjøpe sko på nett når alt kommer ann på passform og str. Sko er ikke lett å treffe på selv når man prøver...

Det er jo pga at jeg har lett i alle butikker i byen (bor i Trondheim), men ikke funnet noen! Da blir nett neste alt.

Valiumsjunkie: Takk for svar, men de er ikke høye nok!! :) Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooo! Takk for svar!! :)

Vet noen om størrelesene som er oppgitt er US? Er størrelse 37, det tilsvarer ven en US 6?

*Krysse fingre for at de kommer frem til nyttår!* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nelly.com har noen fiiiine og høye i nude semsket skinn nå.

Jaa, jeg så dem! Men jeg tror egentlig jeg er mer ute etter noe som er pastell/veldig lys rosa. Men det går vel under nude det også? Pluss jeg liker at skoen har "glatt overflate" så blir de ikke så fort ødelagte :) Teeenk så fint med noen lyse sko mot en sjokolade-brun tan!

Hva syns dere om disse?

http://www.ebay.com/itm/QUPID-NEW-NUDE-PATENT-LEATHER-OPEN-PEEP-TOE-HIGH-HEEL-PLATFORM-PUMPS-SANDAL-SZ-9-/180767029564?pt=US_Women_s_Shoes&hash=item2a168df93c

Aldri kjøpt noe fra Ebay, så litt skummelt D:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, jeg så dem! Men jeg tror egentlig jeg er mer ute etter noe som er pastell/veldig lys rosa. Men det går vel under nude det også? Pluss jeg liker at skoen har "glatt overflate" så blir de ikke så fort ødelagte :) Teeenk så fint med noen lyse sko mot en sjokolade-brun tan!

Hva syns dere om disse?

http://www.ebay.com/itm/QUPID-NEW-NUDE-PATENT-LEATHER-OPEN-PEEP-TOE-HIGH-HEEL-PLATFORM-PUMPS-SANDAL-SZ-9-/180767029564?pt=US_Women_s_Shoes&hash=item2a168df93c

Aldri kjøpt noe fra Ebay, så litt skummelt D:

Dødsfine. Men er du flink til å gå på så høye sko? Legg merke til størrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...