chimp Skrevet 16. desember 2003 #1 Skrevet 16. desember 2003 ....gir oss støtt og stadig dramatikk og forsinkelser i hverdagen, senest idag. En dag er det mistenkelige menn m pakke under armen, observert av 'årvåkne' naboer! Fullt politioppbud og sperringer! Falsk alarm! Fyren hadde vært på posthuset rett v siden av og hentet en firkantet pakke! :o En annen dag er det falsk brannalarm og hundre brannbiler på plass! Idag vet jeg ikke hva det var....men fullt politioppbudog nye sperringer var det vaffal...Purken ligger støtt og stadig på lur rundt blokka vår. Det har med han andre å gjøre, utenriksminister'n som bor i en parallellvei. En stakkar som ikke hadde fått med seg at det var enveiskjøring rett borti høgget fikk 5000 kr i bot, siden politiet allikevel lå der og snoka. Sånn var det aldri i gamle dager....før disse borgerlige som tilfeldigvis bor her kom til makta Er det vanlig rundt omkring m så mye ståk og politifolk bare det bor en eller annen minister i nabolaget???
Gjest Joanna Skrevet 16. desember 2003 #2 Skrevet 16. desember 2003 Nå vet jeg hvor du bor, chimp. Klart polisene er ekstra oppmerksomme rundt maktpersoner.
chimp Skrevet 16. desember 2003 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2003 Nå vet jeg hvor du bor, chimp. Klart polisene er ekstra oppmerksomme rundt maktpersoner. Skjønner jo det, men det er lissom såååå......Med tanke på at Bondevik pleide å stå på stasjonen og vente på toget som en hvilken som helst annen privatperson da han var i opposisjon, er det temmelig store forandringer ja..... Nå vet jeg hvor du bor, chimp. Har igrunnen aldri lagt skjul på det.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå