Gå til innhold

Kontantstøtte

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har ikke barnehageplass fra 1. februar og barnet er da under 3 år. Får vi da kontantstøtte fra og med februar?

Barnet blir 3 år i august. Får vi kontantstøtte til og med august eller stopper det måneden før han blir 3?

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontantstøtte kan man få fra barnet er 1 år og frem til den mnd barnet fyller 3 år. Men har du full barnehageplass får du ikke kontantstøtte. Har barnet ikke full barnehageplass kan man få noe i kontantstøtte.

Se her:

http://www.nav.no/Familie/Kontantst%C3%B8tte

Skrevet (endret)

*dobbelpost*

Endret av Wanita
Skrevet

Takk for link, men jeg finner ikke svar på det jeg lurer på akkurat der. Har lest det før, men mulig jeg bare er treg...

Skrevet

Ja, du vil få kontantstøtte fra februar til og med august. (om dere ikke får barnehageplass i mellomtiden)

Skrevet

Takk! :)

Ts

Skrevet

Vi har ikke barnehageplass fra 1. februar og barnet er da under 3 år. Får vi da kontantstøtte fra og med februar?

Barnet blir 3 år i august. Får vi kontantstøtte til og med august eller stopper det måneden før han blir 3?

Takk for svar!

Jeg regner med dere får svar på dette i vedtaksbrevet dere mottar fra NAV. Saksbehandlingtiden står i svarbrevet dere skal ha fått som en bekreftelse på at NAV har mottatt søknaden deres. Regner med dere har søkt for en stund siden, men saksbehandlingstiden varierer fra kommune til kommune... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...