AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Vi har ikke barnehageplass fra 1. februar og barnet er da under 3 år. Får vi da kontantstøtte fra og med februar? Barnet blir 3 år i august. Får vi kontantstøtte til og med august eller stopper det måneden før han blir 3? Takk for svar!
Wanita Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Kontantstøtte kan man få fra barnet er 1 år og frem til den mnd barnet fyller 3 år. Men har du full barnehageplass får du ikke kontantstøtte. Har barnet ikke full barnehageplass kan man få noe i kontantstøtte. Se her: http://www.nav.no/Familie/Kontantst%C3%B8tte
Wanita Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 (endret) *dobbelpost* Endret 7. desember 2011 av Wanita
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #4 Skrevet 7. desember 2011 Takk for link, men jeg finner ikke svar på det jeg lurer på akkurat der. Har lest det før, men mulig jeg bare er treg...
Wanita Skrevet 7. desember 2011 #5 Skrevet 7. desember 2011 Ja, du vil få kontantstøtte fra februar til og med august. (om dere ikke får barnehageplass i mellomtiden)
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #7 Skrevet 7. desember 2011 Vi har ikke barnehageplass fra 1. februar og barnet er da under 3 år. Får vi da kontantstøtte fra og med februar? Barnet blir 3 år i august. Får vi kontantstøtte til og med august eller stopper det måneden før han blir 3? Takk for svar! Jeg regner med dere får svar på dette i vedtaksbrevet dere mottar fra NAV. Saksbehandlingtiden står i svarbrevet dere skal ha fått som en bekreftelse på at NAV har mottatt søknaden deres. Regner med dere har søkt for en stund siden, men saksbehandlingstiden varierer fra kommune til kommune...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå