Gå til innhold

Dette lille huset til 9,5 mill i Oslo sentrum ...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min lenke

Jeg mener, det kan ikke være sant ... det er et mareritt!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

54.000 pr. kvadratmeter, ikke så uvanelig det da.

Tjuvholmen har vel en kvadratmeterpris på rundt 100.000,-

Skrevet

??? Hvorfor er det er mareritt?

Og Kim, det er ingenting som heter uvanElig!

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Hva er det du synes er et mareritt? Prisen? I overskriften skriver du "Dette lille huset...". 177 kvadratmeter er da ikke lite?

Skrevet

Elsker stilen, fantastisk bolig.

• Liker 3
Skrevet

Boligen var fantastisk, ja, men 9,5 mill for 177 kvm ... !!! :daane:

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Boligen var fantastisk, ja, men 9,5 mill for 177 kvm ... !!! :daane:

Prisen på en bolig avhenger mye av beliggenheten og ikke bare selve bygningen, og i Oslo er det generelt dyrt å bo. Men jeg skal være enig i at 9,5 millioner i seg selv er drøyt.

Endret av Belladonna
Skrevet

Hva er det du synes er et mareritt? Prisen? I overskriften skriver du "Dette lille huset...". 177 kvadratmeter er da ikke lite?

enig her altså, 177 kvm er da virkelig ikke lite! 35 kvm er lite, 177 er stort, uansett hvor i landet det måtte ligge!

Skrevet
Denne boligen ligger i holmenkollen, et enda mer attraktivt sted, og er større, men koster også 9,5 mill. Derfor reagerer jeg ...
Skrevet

Boligen i Holmenkollen har jo mye lavere standard. Det er mye arbeid å gjøre både ute og inne, for å heve den til dagens standard.

• Liker 1
Skrevet

Hallo, den har parkering i Oslo, bare DET er jo verdt et par mill i året! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

5 soverom, 2 bad og 2 kjøkken = lite?

Husene jeg har vokst opp i må jo være minimale :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

Boligen i Holmenkollen har jo mye lavere standard. Det er mye arbeid å gjøre både ute og inne, for å heve den til dagens standard.

I tillegg går tomtegrensen mot en høyt trafikkert vei, det trekker ganske mye ned.

• Liker 1
Skrevet

Denne boligen ligger i holmenkollen, et enda mer attraktivt sted, og er større, men koster også 9,5 mill. Derfor reagerer jeg ...

Ris/Vinderen er ikke Holmenkollen. Ikke noe dårlig strøk det heller, men det går ikke under Holmenkollen.

• Liker 2
Skrevet

Lignende hus mer i utkanten av byen koster jo gjerne 7 millioner, så at en så sentral bolig koster 9,5 er ikke overraskende... Dessverre. :sukk:

Gjest Solsmil
Skrevet

hvorfor er det utrolig? hvorfor kan det ikke være sant? hvorfor er det et mareritt?

alle som bor i oslo er fult klar over at boligprisene er høye. man betaler dermed ikke så fryktelig mye av sumen for selve boligen, men for beliggenheten. det er prisen man må betale for å bo der, så enkelt er det. Synes foresten ikke prisen på denne var avskrekkende dyr, med tanke på at det faktisk var et ganske fint hus, men 5 (!!) soverom, og faktisk ganske stort, i tillegg til plasseringen da. når den atpåtil faktisk har parkeringsplass, så er ikke det akkurat en pris jeg egentlig hever på øyenbrynene av.

Skrevet

Ris/Vinderen er ikke Holmenkollen. Ikke noe dårlig strøk det heller, men det går ikke under Holmenkollen.

Jeg så litt feil, men Holmenkollen ligger et lite stykke ovenfor Ris/Vinderen. Er like attraktivt å bo begge stedene.

Skrevet

Før kostet en sånn bolig kanskje bare 2 mill ... så det er sjokkerende at det er blitt så dyrt.

Hvem er det som egentlig har råd til noe sånt? Det blir jo bare rike som har råd til det ...

• Liker 1
Skrevet

Før kostet en sånn bolig kanskje bare 2 mill ... så det er sjokkerende at det er blitt så dyrt.

Hvem er det som egentlig har råd til noe sånt? Det blir jo bare rike som har råd til det ...

Ja,d et er jo tydeligvis det regjeringen ønske rogså. At Oslo skal bli et sted der rikingene oppholder seg. Så kan vi som ikke har 10 mill. heller flytte til Akerhus, eller enda lenger, ettersom det ikke er billig der heller lenger.

Lurer på om jeg må starte eget parti snart. Ingen i regjeringen jeg har tillitt til lenger... De rike får bare mer og mer.

• Liker 1
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Det er sinnssykt synes jeg. Men nå er jo jeg vant til å bo et sted hvor gedigne fantastiske herregårder blir solgt for 2.mill og 177m2 går for 600.000 :fnise:

Men leieprisene her er omtrent det samme som i oslo, merkelige greier.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...