apekatt Skrevet 7. desember 2011 #21 Skrevet 7. desember 2011 Håper det ikke er mange nordmenn som fortsatt lager 80 talls pizzaen med kjøttdeig, tomatpure som pizzasaus og en halvkilo norvegia. Yuck!! Ble truffet her faktisk, men det smaker jo så godt. Skjønner ikke hva som er yuck her. 2
moon Skrevet 8. desember 2011 #22 Skrevet 8. desember 2011 Hvorfor skal prisen på pizzaen være så viktig. Du blir like feit enten den koster 5 eller 50 $. Hahahah! :D Jævlig bra kommentert!! :D
moon Skrevet 8. desember 2011 #23 Skrevet 8. desember 2011 Håper det ikke er mange nordmenn som fortsatt lager 80 talls pizzaen med kjøttdeig, tomatpure som pizzasaus og en halvkilo norvegia. Yuck!! Og masse mais. ALDRI likt sånn pizza! Helt enig med deg :D
tusse75 Skrevet 8. desember 2011 #24 Skrevet 8. desember 2011 Jeg har bodd i USA og den familien bestilte ofte pizza og aldri laget selv. Dem laget enkle hverdagsmiddager men på fredager og lørdager spiste vi ute for det meste. Satt på parkeringsplassen i køa for å få et bord...og så satt ved bordet lenge før å bestille og så satt igjen til man endelig fikk maten. Sånn gikk nå fredagskveldene :DDD Jeg må si at jeg elsket amerikansk pizza. Liker veldig godt bigones i norge også. Dem minner meg litt om amerikanske. Det der med sunt og usunt.. ikke spis så mye så blir jo man ikke feit av pizza! Det er hvor mye man putter inni seg som avgjør om man blir feit eller ikke. Den familien jeg bodde hos var absolutt ikke overvektige.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #25 Skrevet 9. desember 2011 Årsaken er nok som andre har svart, at pizza tilkjørt på døren er mye billigere enn her i Norge. I USA er serviceyrker som pizzakokker, servitører, sjåfører og sånt lønnet lavt i forhold til en del andre yrker, mens her i Norge skal alle har 150-200 kroner timer. Slik blir det ikke billig pizza av... Jeg hadde neppe heller giddet å lage mat dersom man fikk den levert på døren for samme pris.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #26 Skrevet 9. desember 2011 Ble truffet her faktisk, men det smaker jo så godt. Skjønner ikke hva som er yuck her. truffet? men du er jo ikke norsk. du sa det selv en gang
apekatt Skrevet 9. desember 2011 #27 Skrevet 9. desember 2011 truffet? men du er jo ikke norsk. du sa det selv en gang Hva har det med saken å gjøre når jeg bor her i Norge? Vi lager faktisk alt av norske ingredienser, visste du det? Du vet at Norvegia er norsk? Må man være utlending for å like sånn pizza egentlig? Tragisk at du bruker etnisiteten min til noe så uskyldig som PIZZA?! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå