Gå til innhold

En sak for OTTAR


Gjest Adolf Hitler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan være en sak for Ghostbusters også, Adolf.

Synspunkter? Ja, jeg støtter henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en "no-win" sak for Ottar da hennes handling bryter med moral koden deres. Denne kvinnen har jo egentlig vendt seg fra en gjeng undertrykkere til en annen fordi vi andre menn nå undertrykker henne ved å titte på henne toppløs som et "stykke kjøtt" - for å bruke et uttrykk jeg ikke forstår, men som er populært for å beskrive "synsovergrep"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adolf Hitler

Kan være en sak for Ghostbusters også, Adolf.

Synspunkter? Ja, jeg støtter henne.

Ghostbusters ? Lenge siden jeg så de filmene nå. Mener du at hun vil bli drept i nær fremtid ? Ikke umulig. Men en ting som er sikkert er at de landene trenger flere som henne. MANGE FLERE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ghostbusters ? Lenge siden jeg så de filmene nå. Mener du at hun vil bli drept i nær fremtid ? Ikke umulig. Men en ting som er sikkert er at de landene trenger flere som henne. MANGE FLERE!

Nei, det var mer en spøk mot ditt nick :sjenert: . For, er ikke du dø? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adolf Hitler

Dette er en "no-win" sak for Ottar da hennes handling bryter med moral koden deres. Denne kvinnen har jo egentlig vendt seg fra en gjeng undertrykkere til en annen fordi vi andre menn nå undertrykker henne ved å titte på henne toppløs som et "stykke kjøtt" - for å bruke et uttrykk jeg ikke forstår, men som er populært for å beskrive "synsovergrep"

Du har desverre rett. "Synsovergrep", den var ny. Kan du inntrodusere begrepet for Ane Stø ( tror det er hun som er leder i Ottar )? Jeg ler like godt hver gang jeg leser om den åndsforlatte gjengen.

Nylig var det en egyptisk dame som hadde et nakenbilde av seg selv ( muligens på facebook )for å provosere og utfordre styresmaktene. Nå er det partiet til Muslimbrødrene "frihetspartiet" ( frihet my ass du liksom )som ble valgt, og damen risikerer 80 piskeslag.

Ottar og de andre feministene var opptatt av en lovlig strippeklubb på vestlandet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adolf Hitler

Nei, det var mer en spøk mot ditt nick :sjenert: . For, er ikke du dø? :gjeiper:

Nei. Like lite som jeg er nazist. Jeg ville provosere litt med nicket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ottar og de andre feministene var opptatt av en lovlig strippeklubb på vestlandet!

Eller å la kvinner promotere undertrykking i 8 mars toget (hijab). Retro er in, nå blir det vel snart in med skaut og kjøkkenbenktjeneste for norske kvinner ? Sannsynligvis vil Ottar hjelpe til med det også etterhvert, om bare schizofrenien får virke litt lengre.

Ja til nei, og bort med vekk. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun provoserer muslimske pakistanere som mest av alt i verden kunne tenkt seg å ligge med henne. Ironisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en "no-win" sak for Ottar da hennes handling bryter med moral koden deres. Denne kvinnen har jo egentlig vendt seg fra en gjeng undertrykkere til en annen fordi vi andre menn nå undertrykker henne ved å titte på henne toppløs som et "stykke kjøtt" - for å bruke et uttrykk jeg ikke forstår, men som er populært for å beskrive "synsovergrep"

He he. Hun gikk fra å være undertrykket av en synlig maktsruktur til å være undertrykt av en usynlig maktstruktur. Det er nok noen fæle patriarker som trekker i trådene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinnegruppen ottar er en fæl organisasjon som burde havne på terrorlisten snarere enn og få statsstøtte.

Æsj, heldigvis er de fleste i ottar ganske stygge og det gjør det lettere og forstå hvorfor de hater patriarket og sex samfunnet, - når stort sett alle andre damer digger og være brunstmateriale og det og gå ut i helgene og flørte med fremmede under alkoholrus er det aller morsomste kvinner vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wækkåu

Kvinnegruppen ottar er en fæl organisasjon som burde havne på terrorlisten snarere enn og få statsstøtte.

Æsj, heldigvis er de fleste i ottar ganske stygge og det gjør det lettere og forstå hvorfor de hater patriarket og sex samfunnet, - når stort sett alle andre damer digger og være brunstmateriale og det og gå ut i helgene og flørte med fremmede under alkoholrus er det aller morsomste kvinner vet.

Er du tolv år?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...