AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Hadde ubeskyttet sex søndagsmorgen, og han kom inne i meg. Jeg somlet meg selvfølgelig ikke til å ta angrepille før ikveld pga. eksamensstress. Det er jo innenfor 72 timers grensen, men langt fra 12 timers fristen som er det ideelle. Hvor stor er egentlig sjansen for at jeg kan være gravid nå?
Gjest "gjest" Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Ikke smart. Nå får du håpe det her ikke får følger.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Det er umulig å si. Men idiotisk å somle sånn.
Gjest Anuket Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Det pleier som regel å gå bra - men jeg ville ha sjekket meg uansett (jeg er litt paranoid) så ta en graviditetstest
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Jada jada, jeg er fullt klar over at det er hjernedødt å somle såpass lenge. Men jeg har vært sinnsykt stresset og på randen av sammenbrudd i det siste, og en potensiell graviditet har vært det siste jeg har tenkt på.
drosophilia Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 Jada jada, jeg er fullt klar over at det er hjernedødt å somle såpass lenge. Men jeg har vært sinnsykt stresset og på randen av sammenbrudd i det siste, og en potensiell graviditet har vært det siste jeg har tenkt på. Kommer an på når i syklusen du er (rent sannsynlighetsmessig). Ta en graviditetstest, men det vil neppe vises enda. Altså bør du ta en test om en ukes tid (tror jeg?) eller hvis du ikke får mensen som forventet. Lykke til med eksamen. Vi er nok alle borti dette problemet one time or another. 1
Gjest Anuket Skrevet 6. desember 2011 #7 Skrevet 6. desember 2011 Er enig i at du bør vente en ukes tid ca. Ikke tenk for mye på det, greit å bare teste seg for å være sikker. Eventuelt kan du oppsøke gynekolog, men aner ikke når det er best å gjøre det heller. Blir du veldig stresset kan du ringe og høre sånn ca når det pleier å slå ut på tester, eller når du kan sjekke deg hos dem?
drosophilia Skrevet 6. desember 2011 #8 Skrevet 6. desember 2011 Er enig i at du bør vente en ukes tid ca. Ikke tenk for mye på det, greit å bare teste seg for å være sikker. Eventuelt kan du oppsøke gynekolog, men aner ikke når det er best å gjøre det heller. Blir du veldig stresset kan du ringe og høre sånn ca når det pleier å slå ut på tester, eller når du kan sjekke deg hos dem? Her er en annen tråd på TG om akkurat det samme: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=272467 Står en del om når man kan teste der. Her er en "tryggere" kilde: http://pernille.info/faq_gravidtest.htm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå