AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Hva mener dere popcorn og neglefiler smilien betyr? Liker du dem?
Gjest NozMonster Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 (endret) popcorn betyr at vedkomne dytter på tråden og/eller vil høre flere personlige historier i tråden. neglfil betyr at vedkomne er irritert.. det er sånn jeg tolker dem Endret 6. desember 2011 av NozMonster
QueenPenelope Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 (endret) Popcorn: Da tenker jeg "underholdning" Neglefil: "Trenger jeg si mer" eller noe i den duren Slik tolker jeg dem, men jeg kan også tolke annerledes utfra hvordan jeg tolker konteksten de blir brukt i (uten at jeg finner noen eksempler i farten...) Edit. Ja, jeg liker dem. Og jeg lurte forresten veldig på hva sammenhengen mellom filing av negler og popcornspising var, når jeg klikket på denne tråden Endret 6. desember 2011 av QueenPenelope
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Jeg tenker at popcorn = underholdning og neglefil = kjeeeedelig, kan like gjerne file neglene. 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Jeg tenker at popcorn = underholdning og neglefil = kjeeeedelig, kan like gjerne file neglene. Enig Og jeg liker dem veldig godt
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 Og jeg lurte forresten veldig på hva sammenhengen mellom filing av negler og popcornspising var, når jeg klikket på denne tråden Jeg også. Trodde vedkommende hadde vanskeligheter med å fil neglene samtidig som hun spiste popcorn, at man ble for klissete på hendene eller noe... 3
QueenPenelope Skrevet 6. desember 2011 #7 Skrevet 6. desember 2011 Jeg også. Trodde vedkommende hadde vanskeligheter med å fil neglene samtidig som hun spiste popcorn, at man ble for klissete på hendene eller noe... Herlig!
Mynona Skrevet 6. desember 2011 #8 Skrevet 6. desember 2011 Jeg tolker filing av negler som "du er dum" i mange sammenhenger. Popcorn som de andre; "dette var gøy, det må jeg følge med på" 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. desember 2011 #9 Skrevet 6. desember 2011 Herlig! Det er langt fra den rareste problemstillingen jeg har sett her inne, så det hadde ikke forundra meg
Mynona Skrevet 6. desember 2011 #10 Skrevet 6. desember 2011 Jeg trodde forresten at negfilingen var en BJ ganske lenge for jeg så den bare i seksualitetsforumet! 1
QueenPenelope Skrevet 6. desember 2011 #11 Skrevet 6. desember 2011 Jeg trodde forresten at negfilingen var en BJ ganske lenge for jeg så den bare i seksualitetsforumet! Åh, jeg døøøør av latter. Noe så fantastisk! 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. desember 2011 #12 Skrevet 6. desember 2011 Jeg trodde forresten at negfilingen var en BJ ganske lenge for jeg så den bare i seksualitetsforumet! Hva i all verden skal denne være forresten: Jeg har brukt den, men skjønner egentlig ikke hva den skal forestille
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #13 Skrevet 6. desember 2011 Jeg trodde forresten at negfilingen var en BJ ganske lenge for jeg så den bare i seksualitetsforumet! BJ? Som i blow job? Ja, forresten, når jeg ser nøye etter, så ser det faktisk ut som ei som sliter noe veldig med å onanere enn mann
QueenPenelope Skrevet 6. desember 2011 #14 Skrevet 6. desember 2011 Hva i all verden skal denne være forresten: Jeg har brukt den, men skjønner egentlig ikke hva den skal forestille En pirat som skal legge seg? Nei, jeg aner ikke. Synes smilyen er kul, men sliter litt med å finne en passende anledning, liksom.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #15 Skrevet 6. desember 2011 Hva i all verden skal denne være forresten: Jeg har brukt den, men skjønner egentlig ikke hva den skal forestille En som tar med dyna og puta med seg i senga? Faktisk så minner det litt om en liten unga som går ut av senga og er på vei til foreldrene sin seng. Husker jeg gjorde det før og da tok jeg med dyna og puta. Og dytta pappa ned på gulvet 1
Mynona Skrevet 6. desember 2011 #16 Skrevet 6. desember 2011 Hva i all verden skal denne være forresten: Jeg har brukt den, men skjønner egentlig ikke hva den skal forestille "Nå går jeg å legger meg" bruker jeg den på hvertfall. BJ? Som i blow job? Ja, forresten, når jeg ser nøye etter, så ser det faktisk ut som ei som sliter noe veldig med å onanere enn mann Jepp, som i blow job! Synes ikke det passet med BJ i de andre forumene hvor den dukket opp etterhver, men tenkte kanskje det var en slags KG-kode jeg ikke hadde skjønt
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #17 Skrevet 6. desember 2011 En pirat som skal legge seg? Synes det ser ut som en nattlue jeg. Altså hodeplagget
QueenPenelope Skrevet 6. desember 2011 #18 Skrevet 6. desember 2011 Synes det ser ut som en nattlue jeg. Altså hodeplagget Jeg har alltid trodd at han har en lapp over det høyre øyet (venstre sett fra vårt ståsted), men innså nå, etter at jeg postet, at det er bare øyet hans/hennes!! Herlighet, altså. Da er det bare noen som skal legge seg, og ikke spesifikt en pirat :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #19 Skrevet 6. desember 2011 Jeg har alltid trodd at han har en lapp over det høyre øyet (venstre sett fra vårt ståsted), men innså nå, etter at jeg postet, at det er bare øyet hans/hennes!! Herlighet, altså. Da er det bare noen som skal legge seg, og ikke spesifikt en pirat :gjeiper: Tror han kniper/holder det litt i gjen for han er trøtt. Men synes egemtlig det kan se ut som en blåveis, jeg
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. desember 2011 #20 Skrevet 6. desember 2011 Det er uansett en rar figur. Men nå skal jeg bruke den så ofte jeg kan
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå