Gå til innhold

Gode stand up komikere?


AloeVera

Anbefalte innlegg

Noen som har noen tips? :)

Har sett igjenom alt av mine favoritter som er Louis CK og Jimmy Carr. Liker de som er veldig drøye å tør å dra den litt langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om de er så drøye men, Richard Pryor, Eddie Murphy, Chris Rock, Dave Chapelle og Patrice O'Neal (RIP)

Som du kanskje ser liker jeg afro-amerikanske (politisk korrekt?) stand-up komikere best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michael McIntyre og Lee Evans er mine favoritter! Og John Bishop! :jepp:

Virkelig? Selv syns jeg Michael McIntyre er så mainstream og gørrkjedelig at jeg knapt klarer trynet hans.

Han kommer bare med vitser av typen "kona mi bruker masse av pengene mine på dyre klær og sko, haha", jo. Samme type humor som Alle elsker Raymond egentlig. Blæh!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virkelig? Selv syns jeg Michael McIntyre er så mainstream og gørrkjedelig at jeg knapt klarer trynet hans.

Han kommer bare med vitser av typen "kona mi bruker masse av pengene mine på dyre klær og sko, haha", jo. Samme type humor som Alle elsker Raymond egentlig. Blæh!

Nei, jeg synes han er fantastisk, jeg da! Men smaken er som baken, da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig? Selv syns jeg Michael McIntyre er så mainstream og gørrkjedelig at jeg knapt klarer trynet hans.

Han kommer bare med vitser av typen "kona mi bruker masse av pengene mine på dyre klær og sko, haha", jo. Samme type humor som Alle elsker Raymond egentlig. Blæh!

Utrolig, man finner hipstere innenfor alle kategorier...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...